عصر خودرو

ارائه خدمات بازار سرمایه در شعب بانک حکمت ایرانیان

عصر بازار- همزمان با روز ارتش بانک حکمت ایرانیان باجه خدمات بازار سرمایه خود را در شعبه اسکان با حضور مدیرعامل ، معاونان و مدیران این بانک افتتاح کرد .

ارائه خدمات بازار سرمایه در شعب بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک حکمت ایرانیان ، از طریق راه اندازی این باجه در شعب بانک حکمت ایرانیان ، تمامی خدمات بازار سرمایه در خصوص خرید و فروش سهام بانک حکمت ایرانیان بصورت آنلاین صورت خواهد پذیرفت و در روزهای آتی این امکان در شعب سراسر کشور بانک حکمت ایرانیان نیز برقرار خواهد شد. در فاز اول این طرح صرفا سهام بانک حکمت قابلیت خرید و فروش را خواهد داشت و در فاز بعدی امکان خرید و فروش سهام سایر شرکتها  میسر خواهد شد .

    در بخش دیگری از این مراسم  دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز تقارن این اتفاق با 29 فروردین سالروز گرامیداشت ارتش و نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: امروز دیگر تنها ارائه خدمات ریالی در شعب به مشتریان قابل قبول نیست و کارکنان ما در سطح شعب باید به مثابه یک مشاور ارشد در زمینه های مالی ، بیمه ای و کارگزاری به مشتریان محترم خدمت رسانی کنند که با راه اندازی این باجه در شعب بانک حکمت ایرانیان انشاءا... این مهم تحقق خواهد یافت .

    راه اندازی نخستین کال آپشن تاریخ فرابورس در بانک حکمت ایرانیان

    در بخش دیگری از این مراسم ، شهریار شهمیری مدیرعامل شرکت کارگزاری سهم آشنا با اشاره  به راه اندازی نخستین کال آپشن در تاریخ فرابورس در بانک حکمت ایرانیان تصریح کرد : بانک حکمت ایرانیان بعنوان یک بانک پیشرو در انتشار ابزارهای نوین مالی ، امروز برای اولین بار در تاریخ فرابورس از طریق صندوق بازارگردانی حکمت ، نسبت به انتشار اوراق اختیار خرید معامله  ( کال آپشن ) اقدام کرده است که این امر به نقدشوندگی سهام ، تعمیق بازار و پیش بینی درستی از قیمت آینده سهام برای سرمایه گذاری کمک شایانی خواهد کرد .
    گفتنی است رونمایی از نرم افزار بورسار بعنوان حلقه مبادلات پولی در بازار پولی و بازار سرمایه کشور برای تمامی سرمایه گذاران نیز یکی دیگر از بخش های این مراسم بود .

    نسخه جدید موبایل بانک حکمت ایرانیان رونمایی شد

    بر اساس این گزارش ، در پایان این  مراسم از نسخه جدید موبایل بانک حکمت ایرانیان در راستای ارائه برترین خدمات بانکی بر روی گوشی تلفن همراه به مشتریان ، با حضور مدیرعامل ، معاون فناوری اطلاعات ، معاون امور بانکی ، معاون امور مالی و معاون بازاریابی بانک حکمت رونمایی شد.

    برچسب ها