عصر خودرو

گروه خودرو آماده جهشی دوباره

عصر بازار- امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه، گروه خودرو متعادل شد و شاهد استقبال سهامداران از برخی نمادهای قطعه سازی بودیم، از این رو شاخص گروه با رشد حدود ۴۵ واحدی در مدار ۱۹ هزار و ۱۸۵ واحد ایستاد.

گروه خودرو آماده جهشی دوباره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 208 میلیون سهام خودرویی به ارزش معاملاتی 26 میلیارد تومان در 15 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز شاهد اقبال بازار به سهم های خاهن، خلنت و خکاوه در گروه خودرو بودیم که در این بین نمادهای خاهن و خلنت در آستانه مثبت کامل صف خرید کوچکی در قیمت‌های پایانی 287 و 307 تومان تجربه کردند.

    نماد خنصیر که از 3 روز پیش جهت برگزاری مجمع فوق العاده متوقف شده بود، امروز خبر از موافقت با افزایش سرمایه 46 درصدی در مجمع داد.

    نماد ختوقا، به همراه خمهر، ختراک و خدیزل نیز تحرکات مثبتی را تجربه کردند، از طرفی نمادهای خساپا، خپارس، ورنا و خشرق نیز در حاشیه صفر مثبت قرار داشتند.

    در طرف مقابل 4 نماد خاذین، خکار، خوساز و خاور جزو منفی ترینهای گروه بودندکه در این بین خاذین در آستانه منفی کامل صف فروش 1 میلیونی در قیمت 108 تومان داشت.

    در مجموع گروه خودرویی روند رو به رشدی پیش گرفته، گرچه در این بین نوساناتی نیز در جریان است، اما از منظر تکنیکی اکثر  نمادهای گروه در دوره زمانی کوتاه الگوی هارمونیک abc را تشکیل داده و باتوجه به مراحل تکمیلی الگو آماده رشد هستند.

    در پایان گفتنی است باتوجه به انتخابات ریاست جمهوری پیش روی و نقش پر رنگ گروه خودرو در تحرک کل بازار، احتمال رشد گروه خودرو از این منظر نیز قابل تامل است.

    برچسب ها