عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۷۲)

با معرفی تیم‌های برتر؛ رقابت استارتاپ‌ها در فرابورس پایان یافت

عصر بازار- رقابت شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌ها در سه حوزه بانک، بورس و بیمه به کار خود پایان داد تا این کسب و کارهای نوین، رقابت‌های جدیدی را در بازار سرمایه ایران رقم بزنند.

با معرفی تیم‌های برتر؛ رقابت استارتاپ‌ها در فرابورس پایان یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، فین استارز 2017 به عنوان بزرگترین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران و خاورمیانه به کار خود پایان داد.

    در این رویداد 50 تیم استارتاپی دارای کانتر بوده و حضور داشتند؛ ضمن اینکه شتاب‌دهنده‌های فینتِک و 10 صندوق جسورانه حوزه فینتِکی با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار حاضر بودند.

    در این میان 9 پنل تخصصی با موضوعات مختلف و 20 کارگاه تخصصی برگزار شد که در نهایت مسابقه استارتاپی بین 58 تیم دو تا هفت نفره انجام گردید که محورهای اصلی آن، تمرکز بر چالش‌های صنعت مالی در حوزه بانک، بورس و بیمه بود.

    داوری میان این استارتاپ‌ها بر مبنای چالش‌ها و محورهایی بود که از سوی داوران اعلام شده؛ ضمن اینکه میزان خلاقی و نوآوری ایده، قابلیت اجرایی آن، پرهیز از ابهام و کلی‌گویی و انسجام مدل کسب و کار، از جمله ملاک‌های داوری استارتاپ‌ها بود.

    برخی دستگاه‌ها از جمله بیمه مرکزی اعلام کرده‌اند که امسال، سال استارتاپ‌های حوزه بیمه خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، در این مراسم امیر هامونی مدیرعامل فرابورس و علیرضا دلیری معاون مدیریت و توسعه معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور حضور داشتند.

    برچسب ها