عصر خودرو

معاون وزیر کار:

در پتروشیمی جم از برجام به بهترین شکل استفاده شده است

عصر بازار- حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هیات همراه در سالن جلسات مجتمع پتروشیمی جم به نشست با مدیران واحد های شرکت پرداخت.

در پتروشیمی جم از برجام به بهترین شکل استفاده شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید فاز 2 و مجتمع پتروشیمی جم قبل از ظهر امروز در سالن جلسات این مجتمع در حضور مدیران شرکت سخنرانی کرد.

    حجت اله میرزایی با اشاره به بازدید های امروز از فاز 2، واحد های تولیدی و تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم تصریح کرد: امروز برای من یک روز پر انرژی و خاطره انگیز است و همت و کار مضاعف را به خوبی در این بازدید شاهد بودیم و از صبح هرچه دیدیم انگیزه بخش بود.

    وی در ادامه افزود: از پروژه ABS/RUBBER   که در گذشته 20 درصد پیشرفت داشته و در یکسال اخیر به 51 درصد پیشرفت رسیده است انگیزه بالای مدیران و کارکنان و تلاش آنان را در این دوسال نشان می دهد.

    میرزایی در جمع مدیران شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم یکی از بهترین واحد های تولیدی صندوق بازنشستگی  و یک واحد اقتصادی مطرح و بزرگ در حوزه صنعت کشور می باشد و در اینجا از برجام به بهترین شکل استفاده شده است.

    عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در بازدید از واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم یادآور شد: در واحد تحقیق و توسعه یک تیم خوب و با انگیزه در کنار دانش بالا کارهای ارزشمندی صورت داده و قابل تقدیر است.

    وی در ادامه گفت: واحد تحقیق و توسعه پتروشیمی جم توانسته ایده های دانشگاه را در شرکت به بهره برداری برساند و این تجربه بسیار مهم و کم نظیری است. در واحد تحقیق و توسعه 20 دانشجوی دکتری و فوق لیسانس در حال تدوین رساله و پایان نامه خود می باشند که این خود یک افتخاربزرگی برای پتروشیمی جم است. 

    معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عملکرد مجموعه پتروشیمی جم به عنوان بهترین واحد تولیدی در کشور تاکید کرد: تجربه پتروشیمی جم در اجرای پروژه های تولیدی باید ثبت شود و در اختیار واحد های تولیدی دیگر در کشور قرار دهیم.

    حجت اله میرزایی با اشاره به توانایی بالای مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در نوشتن مقالات متعدد در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی خاطر نشان کرد: نوشته های مثال زدنی مهندس میر افضلی و مقالات بسیار خوب ایشان نشان از تسلط ایشان به این حوزه است و از معدود مدیران این حوزه هستند که قلم به دست می باشند.

    وی در ادامه افزود: بزرگترین کمکی که پتروشیمی جم در کنار دیگر پتروشیمی ها انجام داده کمک به کاهش آلاینده ها بوده است. بخشی از متخصصان و بهترین فرزندان این کشور را به این منطقه آورده ایم لذا باید به فکر سلامت و خانواده های آنان باشیم.

    حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: شرکت پتروشیمی جم در حفاظت از محیط زیست، تولید پاک، انرژی و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه پیشتاز است و یک واحد سود آور صندوق بازنشستگی است و من وظیفه خود می دانم که این زحمات دوستان را رسانه ای و از این طریق تقدیر و تشکر کنم.

    شایان ذکر است در این جلسه مهندس میرافضلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص رشد تولید و برنامه های آتی و توسعه ای شرکت ارائه نمود.

    برچسب ها