عصر خودرو

با دستور رئیس جمهورو با حضور وزیرآموزش و پرورش:

پروژه ام ای جی پتروشیمی مروارید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان افتتاح شد

عصر بازار- رئیس جمهور عصر روز گذشته در سفر به استان بوشهر، دستور افتتاح یکی از بزرگترین طرح های پتروشیمی و صنعتی تاریخ کشور از جمله پروژه ام ای جی شرکت پتروشیمی مروارید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان را صادرکرد.

پروژه ام ای جی پتروشیمی مروارید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دکتر حسن روحانی از طریق ویدیو کنفرانس دستور افتتاح پروژه «ام ای جی شرکت پتروشیمی مروارید» را صادر و همزمان، دکتر فخرالدین دانش آشتیانی در محل این پروژه، از آن پرده برداری کرد.

    این گزارش می افزاید؛ رئیس جمهور ضمن تقدیر از تلاش متخصصان، کارکنان و کارگران کشور در زمینه ساخت و بهره برداری از طرح «ام ای جی پتروشیمی مروارید» و ابراز خرسندی از این اتفاق مهم، آغاز بهره برداری رسمی از این پروژه را اعلام کرد.

    براساس این گزارش، پروژه «ام ای جی پتروشیمی مروارید» با حضور وزیرآموزش و پرورش و همراهی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پتروفرهنگ، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران، مهندسان و کارگران پتروشیمی مروارید، رونمایی و بهره برداری رسمی از آن آغاز شد.

    این گزارش حاکیست؛ پروژه «ام ای جی پتروشیمی مروارید» در تاریخ 13 دی 1394با تلاش و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت و به دست نیروهای توانمند و متخصص ایرانی و بدون دخالت و نیاز به هیچ فرد یا شرکت خارجی در مدار تولید قرار گرفت و اولین محصول « منو اتیلن گلایکول» را با بهترین کیفیت تولید کرد.

    براساس این گزارش؛ بیش از 46درصد سهام شرکت پتروشیمی مروارید متعلق به شرکت پترو فرهنگ، از شرکت های تابعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان می باشد. میزان سرمایه گذاری آن 300میلیون دلار است که به صورت ارزی معادل 900میلیارد تومان می باشد.

    برچسب ها