عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۵۶)

بورس کالا معاملات قراضه آهن را شفاف و بدون ابهام کرده است

عصر بازار- معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل شرکت راه آهن در بازدید ازغرفه بورس کالا در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گفت: این گونه نمایشگاه ها مکانی برای تبادل نظرها و شناخت بازارهای مالی است.

بورس کالا معاملات قراضه آهن را شفاف و بدون ابهام کرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، نور الله بیرانوند اقدام راه آهن جمهوری اسلامی ایران در عرضه آهن قراضه و ضایعات از طریق بورس کالای ایران را اقدامی مفید دانست و افزود: شفافیت و رقابت سالم دو هدف اصلی یک بازار متمرکز و سلامت است، بر همین اساس شرکت راه آهن نیز اهداف خود را برای عرضه محصولات در بورس کالای ایران نزدیک دیده و این بازار مالی را برای همکاری مناسب برگزیده است.

    وی در ادامه افزود: مهمترین مزایای عرضه محصولات در بورس کالا ایجاد رقابت و شفاف سازی است بر همین اساس شرکت راه آهن نیز به دلیل دارا بودن این دو هدف، بورس کالا را به عنوان بازاری مطمئن برای فروش محصولات خود انتخاب کرده است.

    معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن در ادامه اظهار داشت:  تمام کالاهای قراضه راه آهن در بورس کالای ایران ارائه می شود و ما در این زمینه سازو کارهای موازی را حذف کردیم که باز خورد این تصمیم از سوی فعالان صنعت بسیار مثبت بوده است  بنابراین ما همه شرکت های وابسته را نیز به بورس کالا ارجاع می دهیم.

    وی تاکید کرد: معاملات قراضه در بورس کالا راضی کننده است و شفافیت معاملاتی این بازار مالی موجب شده تا دیگر جای هیچ ابهامی در معاملات قراضه آهن باقی نماند که این حرکت گامی مثبت در راستای شفافیت و سلامت اقتصادی است.

    معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل شرکت راه آهن در پایان گفت: عرضه ضایعات و آهن قراضه راه آهن در بورس کالا ادامه خواهد یافت و امیدواریم سایر سازمانها و ارگان ها به منظور حرکت به سمت شفافیت و اقتصاد آزاد برای حضور در این بازار ترغیب شوند.

    برچسب ها