عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۵۵)

دیواری که مخاطبان را به چالش می طلبد

عصر بازار- دیوار معمای نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۷ در ۴ سطح ساده تا پیچیده و با ۴ پرسش طراحی شده است. این دیوار با هدف آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه طراحی شده است.

دیواری که مخاطبان را به چالش می طلبد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، دیواری با 4 پرسش، علاقمندان و متخصصان بازار سرمایه یا آشنایان به مدیریت مالی را جذب خود کرد.

    دیوار معما که با هدف آموزش و فرهنگ سازی طراحی شده است، با طرح پرسش هایی ذهن مخاطبان را به چالش می طلبد تا مخاطبان این دیوار در مورد مسایل مختلف در بازار سرمایه به کنکاش بپردازند.

    پرسش هایی همچون صورت های مالی، سود و زیان و ابزارهای تامین مالی در کنار مباحث عمومی و تخصصی مدیریت مالی از جمله مباحثی است که علاقمندان به شرکت در دیوار معما با آن مواجه می شوند.

    در این گذرگاه دیوار معما، گروه های سنی مختلفی جذب معماهای پیچیده و در مواردی هیجان انگیز آن شدند و دانش و اطلاعات خود را به ورطه آزمون گذاشتند و در نهایت به برندگان جوایزی ارزنده ای اهدا شد.

    طبیعی است به سبب مباحث مطرح شده در معماها، برندگان دانشجویان، فارغ التحصیلان اقتصاد، حسابداری یا مدیریت مالی بوده اند.

    این دیوار در کنار چهره مسئله گون و رمزآلود خود، از استانداردهای علمی برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است که با پاسخ به یک مرحله، شرکت کننده به مرحله بعدی که پیچیده تر است هدایت می شود.

    گذرگاه دیوار معما در میان غرفه های ارکان بازار سرمایه، مجالی برای تفکر و تدبر در مباحث بورسی را فراهم می کند و در بازدیدکنندگان انگیزه شرکت در مسابقه ای را می دهد که تنها رقیب آن خود شرکت کننده است.

    دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در روزهای 26 تا 29 فروردین ماه در سال 35 نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای علاقمندان بازار سرمایه است.

    برچسب ها