عصر خودرو

ادامه اصلاح قیمتی خودرویی ها ؛

عقبگرد ۷۲۳ واحدی شاخص گروه خودرویی

عصر بازار- امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه، گروه خودرو علی رغم روزهای پیش، سراسر سرخ پوش بود، از این رو شاخص گروه با افت ۷۲۳ واحدی معادل ۳.۶ درصد در مدار ۱۹ هزار و ۱۴۰ واحد ایستاد.

عقبگرد ۷۲۳ واحدی شاخص گروه خودرویی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 281 میلیون سهام به ارزش معاملاتی 38.5 میلیارد تومان در 20 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نمادهای بسیاری از گروه اصلاح بیش از 4 درصدی را تجربه کرند، در این میان نماد خودرو در آستانه منفی کامل و قیمت پایانی 284 تومان با صف فروش نسبتا سبکی به کار خود پایان داد، اما نماد خساپا موفق شد صف فروش خود را جمع کند و با افت 4 درصدی در قیمت پایانی 131 تومان قرار گرفت.

    نمادهای خزامیا، خاور، ورنا، خاذین، خمحرکه، خرینگ، خفناور و خمهر نیز افت قیمتی درحاشیه 4 درصد منفی داشتند که در بین این نمادها، خاذین و خمهر صف فروش باقی ماندند.

    در این روز، تنها نماد خکاوه افزایش قیمت داشت، این نماد پس از انتخاب اعضای هیات مدیره امروز در جو منفی خودرویی ها بازگشایی شد و رشد قیمتی در آستانه مثبت کامل  و صف خرید تجربه کرد، اما نهایتا صف خود را عرضه کرد و در قیمت پایانی 95.7 تومان جایی گرفت.

    علی رغم جو منفی موجود در گروه خودرو، به نظر می رسد ریزش‌های کنونی جز اصلاحی زودگذر نباشد و یک موج صعودی قدرتمند دیگر را در این گروه به زودی شاهد خواهیم بود.

    در پایان گفتنی است به دلیل اینکه امروز، اخرین فرصت تسویه اعتبارهای فروردین ماه بود و باتوجه به خرید اعتباری خودرویی توسط خیلی از افراد، امروز شاهد پر عرضه بودن گروه خودرو بودیم ولی این اصلاح قیمتی،شرایط مناسبی برای خریدارانی که تاکنون موفق به خرید نشده بودند فراهم آورده است.

    برچسب ها