عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۱۳)

مدیر گروه تک‌ولتاژ: عدم اعتماد به صنعتگران داخلی بزرگترین مشکل صنعت است

عصر بازار:مدیر گروه تک‌ولتاژ گفت: در حال حاضر عدم اعتماد به صنعتگران داخلی بزرگترین مشکل صنعت در کشور است.

مدیر گروه تک‌ولتاژ: عدم اعتماد به صنعتگران داخلی بزرگترین مشکل صنعت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷:۰۰

    هادی رفعتی فهیم در گفتگو با خبرنگار عصر بازار با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال تولیدکنندگان نسبت به پارسال قوی‌تر و فعال‌تر حضور پیدا کردند، افزود: گروه تک‌ولتاژ به عنوان زیر مجموعه قشم ولتاژ در دوازده دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت شرکت کرده است.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین مشکلی که در تولید شرکت‌ها وجود دارد خلا میان تولید کنندگان و واردکنندگان است، افزود: متاسفانه تولیدکنندگان همچنان با روش‌های سنتی و دستگا‌های قدیمی تولید می‌کنند و به فکر ارتقا و نوآوری نیستند. به این ترتیب در نمایشگاه‌های تخصصی تولیدکنندگان با تکنولوژی روز آشنا شده و این اتفاق سبب بهبود در محصولات آنها می‌شود اما متاسفانه پس از نمایشگاه بازهم این خلا و فاصله ایجاد می‌شود.
    مدیر گروه تک‌ولتاژ در مورد مجموعه تحت مدیریت ‌اش نیز اظهار کرد: این گروه به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت قشم ولتاژ حدود 2 سال است که کار خود را در تولید کنترل از راه دور و شبکه با تکنولوژی روئز هزینه پایین شروع کرده است.
    به گفته وی گروه قشم ولتاژ به ساخت ربات، بسته‌های آموزشی و حمایتاز شرکت‌های زیر مجموعه‌اش می پردازد.
    رفعتی فهیم عدم اعتماد به صنعتگران داخلی را بزرگترین مشکل حال حاضر صنعت دانست و اضافه کرد: دلیل این عدم اعتماد هزینه‌های بالا محصولات داخلی است. البته این در حالی است که از نظر کیفیت دستگاه‌های داخلی قابل رقابت با محصولات درجه یک چینی هستند.
    وی در مورد گارنتی محصولات تک‌ولتاژ نیز بیان کرد: محصولات از 18 تا 24 ماه گارانتی و 10 سال حمایت فنی از مصرف کنندگان دارند.