عصر خودرو

تاسیس یک شرکت جدید توسط "رتاپ"

عصر بازار- شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از تاسیس شرکت زیرمجموعه پارسیان همراه لوتوس خبر داد.

تاسیس یک شرکت جدید توسط "رتاپ"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، رتاپ دراین باره اعلام کرد باتوجه به اطلاعات دریافتی از این شرکت زیرمجموعه فعالیت آن در سال جاری منجر به شناسایی سود نخواهد شد لذا سود پیش بینی شده سال 96 کماکان مثل قبل است.

    از طرفی حداقل میزان سهام رتاپ در شرکت زیرمجموعه مذکور 30 درصد خواهد بود که اقدامات مربوط به نقل و انتقال تا پایان خردادماه امسال انجام و اعلام خواهد شد.

    علاوه بر شرکت پارسیان همراه لوتوس که به عنوان یکی از پیشگامان عرضه خدمات MVNO موفق به اخذ پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه گردیده، سه شرکت دیگر نیز تاکنون پروانه اپراتور مجازی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نموده لیکن باتوجه به اقدامات انجام شده پیش بینی می گردد ارائه خدمات از سوی شرکت پارسیان همراه لوتوس قبل از سایر رقبا آغاز گردد.

    ضمن آنکه باتوجه به حضور شرکتهای بیمه پارسیان، خدمات بیمه ای امین پارسیان و گسترش هتل های لوتوس پارسیان در گروه شرکت های متعلق به بانک پارسیان که دارای مجوزهای لازم به منظور ارائه خدمات بیمه ای و گردشگری می باشندف زمینه ارائه خدمات در حوزه بیمه و سلامت هوشمند و همچنین گردشگری سلامت در قالب زنجیره خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن همراه با استفاده از تعاملات فی مابین با شرکتهای یاد شده در گروه پارسیان فراهم می باشد.

    در پایان در خصوص هزینه های انجام شده تا پایان سال 95 شایان ذکر است، مجموع هزینه ها شامل هزینه حق الامتیاز پروانه بهره برداری، ودیعه اجاره محل دفتر مرکزی، هزینه جاری، خرید پلت فرمهای مورد نیاز و سایر هزینه های جاری مجموعا معادل 26.7 میلیارد تومان شد.

    برچسب ها