عصر خودرو

یک شفاف سازی مهم از پتروشیمی شیراز

عصر بازار- شرکت پتروشیمی شیراز اقدام به ارائه توضیحات جامعی درخصوص روند قیمتی سهام خود و همچنین اطلاعات منتشره در سایتهای اطلاع رسانی کرد.

یک شفاف سازی مهم از پتروشیمی شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، مسئولین اجرایی پتروشیمی شیراز مصاحبه‌ای با سایت‌های اطلاع‌رسانی نداشته‌اند، همچنین درخصوص استفاده این شرکت از مزایای ماده 20 قانون رفع موانع تولید، مراتب از طریق بانک ملت در حال پیگیری است که تاکنون هیچگونه پاسخ مثبت یا منفی وصل نشده است.

    براساس این گزارش، پتروشیمی شیراز در ادامه درباره تسهیلات دریافتی از صندوق ذخیره ارزی جهت اجرای طرح آمونیاک و اوره توضیح داد: هرگونه تغییر در مبالغ به حساب دارایی در جریان تکمیل منظور خواهد شد و تاثیر سود و زیانی با اهمیتی نخواهد داشت و در صورت عملی شدن (اخذ موافقت نهایی بانک ملت) موجب کاهش تعهدات شرکت می‌گردد.

    از طرفی باتوجه به مشکلات نقدینگی شرکت یکی از راه های تامین مالی که می تواند موجب تامین نقدینگی و کاهش هزینه مالی گردد افزایش سرمایه خواهد بود، که تاکنون این موضوع در دستور کار هیات مدیره قرار نگرفته و بالطبع نظر سهامدارن عمده نیز اخذ نگردیده است.

    لذا در شرایط فعلی شرکت در حال جمع آوری اطلاعات برای تهیه صورت مالی سال 95 می باشد که در صورت تغییر با اهمیت نسبت به آخرین پیش بینی حسابرسی شده اطلاع رسانی خواهد شد،ولی بودجه سال 96 تعدیلی نخواهد داشت.

    برچسب ها