عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۴۳)

سازمان بورس و دانشگاه الزهرا تفاهم نامه همکاری امضا کردند

عصر بازار- تفاهم نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و دانشگاه الزهرا امروز در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه منعقد شد.

سازمان بورس و دانشگاه الزهرا تفاهم نامه همکاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، این تفاهم نامه به منظور ایجاد مشارکت، گسترش و بهره گیری از توانایی های علمی، پژوهشی در موضوعات مربوط به بازار سرمایه و ارتباط بیشتر سازمان و دانشگاه است.

    در این تفاهم نامه استفاده از کلیه امکانات طرفین در دستور کار قرار گرفته است. این تفاهم نامه در شش ماده تنظیم شده که اهم حوزه های آن فرهنگ سازی وآموزش در حوزه بازار سرمایه، پژوهش در عرصه بازارهای پولی و مالی و انتشار و تبادل کتب مختلف در بازارهای مالی است.

    در جریان انعقاد این تفاهم نامه دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس با اظهار امید واری به اینکه چنین تفاهم نامه هایی بتواند امکان استفاده سازمان بورس از تخصص و دانش اساتید و دانشجویان دانشگاه الزهرا را فراهم کند گفت: قبلا هم همکاری با دانشگاه ها وجود داشت اما چنین تفاهم نامه هایی شرایط همکاری را تسهیل می کند.

    وی اظهار امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم نامه در حوزه طرح های پژوهشی امور اجرایی و حمایت ازپایان نامه ها سازمان بورس بتواند از یافته های دانشجویان و اساتید دانشگاه الزهرا استفاده کند.

    در ادامه رییس دانشگاه الزهرا گفت: چنین تفاهم نامه هایی فرصتی است تا دانشگاه الزهرا بتواند زمنیه همکاری خود را سازمان بورس را فراهم کند.

    وی با اشاره به اینکه نگاه دانشگاه ایجاد شرایط کارآفرینی است گفت: انعقاد چنین تفاهم نامه هایی بسیار موثر است امید است با این تفاهم نامه علاوه بر جهت دهی پایان نامه های داشنجویان الزهرا به موازات آن زمینه کارآفرینی دانشجویان نیز فراهم شود. ظرفیت های زیادی در سازمان بورس وجود دارد که دانشگاه می تواند از آنها استفاده کند.

    برچسب ها