عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۳۷)

با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در غرفه بورس کالا صورت گرفت؛ رونمایی از سامانه بازار مجازی معاملات مشتقه

عصر بازار- سامانه بازار مجازی معاملات مشتقه هم اکنون با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در محل غرفه شرکت بورس کالای ایران در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گشایش یافت.

با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در غرفه بورس کالا صورت گرفت؛ رونمایی از سامانه بازار مجازی معاملات مشتقه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، هدف از راه اندازی این سامانه آشنایی فعالان بازار سرمایه با معاملات مشتقه در بورس کالا، تمرین عملی سرمایه گذاری در بورس کالا و آموزش صحیح سرمایه گذاری و ایجاد مقدمه ای برای ورود آگاهانه به بازار سرمایه است.

    از مزایای این سامانه می توان به انطباق تالار مجازی بر شرایط واقعی بازار و رایگان بودن ثبت نام در این سامانه اشاره کرد. همچنین از دیگر ویژگی های سامانه بازار مجازی تالارمشتقه می توان به انجام معاملات در کمتر از چند ثانیه ، آموزش و تمرینی برای قوانین حاکم بر بازار، تمرین سرمایه گذاری بدون نیاز به پول و بدون وجود ریسک سرمایه گذاری، کسب تجربه مهارت و تخصص لازم برای سرمایه گذاری در بورس کالا اشاره کرد که دارای مشابه  نمونه های جهانی نیز است.

    همچنین از قابلیت های این سامانه می توان به کاربری آسان، قابلیت مشاهده پرتفوی لحظه ای، تفکیک معاملات به صورت موقعیت های باز و بسته شده، امکان انتخاب مبلغ اولیه سرمایه، مشاهده سود و زیان لحظه ای و مشاهده موجودی حساب در لحظه و با معامله هر قرارداد اشاره کرد.

    برچسب ها