عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۳۴)

معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از غرفه بورس کالا؛ ریل گذاری های صحیح در مسیر توسعه بورس کالا

عصر بازار- معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید ازغرفه بورس کالا در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، برگزاری این گونه گردهمایی های مالی را فرصتی مناسب برای معرفی نظام بازار سرمایه کشور عنوان کرد و گفت: تسهیل فرآیند تامین مالی ارزان از طریق بازار مالی یکی از پیش نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید در سال جاری است که این امر در بورس کالا تحقق یافته است.

معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از غرفه بورس کالا؛ ریل گذاری های صحیح در مسیر توسعه بورس کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، احمدعراقچی در ادامه افزود: بورس کالای ایران طی سال گذشته اقدامات بزرگی در زمینه راه اندازی ابزارهای معاملاتی جدید به ویژه در حوزه  بازار سکه، معرفی بازار های جدید و تامین مالی بنگاه های اقتصادی انجام داده است.

    به گفته معاون اجرایی  سازمان بورس و  اوراق بهادار یکی از افتخارات بورس کالا شکل گیری منظم و شفاف آن است و امیدوار هستیم این روند همچنان ادامه داشته باشد .

    عراقچی تاکید کرد: قطعا اقدماتی که طی یک سال اخیر صورت گرفت مانند نظم بخشی به بازار پسته و زعفران قدم های مثبتی است که نشان می دهد ریل گذاری ها برای توسعه این بازار مالی به درستی صورت گرفته است.

    وی در پایان با غیر قابل انکار دانستن نقش بازار سرمایه در فرآیند تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی گفت: سال جدید در حالی با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده که یکی از پیش نیازهای مورد نیاز برای رونق تولید، بهبود وضعیت بازارها در کشور استفاده از ظرفیت‌های بازار مالی است که بورس کالای ایران در این مسیر موفق بوده اگرچه برای توسعه بیشتر همچنان راه باقی است.

    برچسب ها