عصر خودرو

اصلاح کوتاه خودرویی ها در برخورد با مقاومت

عصر بازار- امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه، گروه خودرو در ابتدای بازار جو مثبت تری داشت و اکثر نمادها صف خرید بودند اما پس از یک ساعت، جو گروه تا حدی منفی شد که به دلیل برخورد نماد خودرو به مقاومت مستحکم و اصلاح جزئی در گروه بود، از این رو شاخص خودرویی ها با ۸۹ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۸۶۳ واحد رسید.

اصلاح کوتاه خودرویی ها در برخورد با مقاومت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر بازار»، شاخص گروه که در نیم ساعت اول به 20 هزار واحد رسیده بود پس ازآن شروع به نزول تا مدار 19 هزار واحدی کرد.

    در این روز سهامداران تعداد 441 میلیون سهام از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 62 میلیارد تومان در 28.8 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که در این بین خساپا با جابه جایی 113 میلیون سهام به ارزش 15 میلیارد تومان صدر نشین گره بود.

    خساپا امروز در قیمت پایانی 137 تومان در حوالی صفر مثبت تابلو قرار داشت، گرچه قیمت معامله سهم حدود 2 درصد افت کرد.

    نماد خودرو نیز موفق به عبور از مقاومت مهم 305 تومانی خود نشد لذا نهایتا در قیمت 298 تومان پایانی، منفی و متعادل به کار خود پایان داد.

    خپارس در حاشیه 4 درصد مثبت و قیمت پایانی 111 تومان قرار گرفت، خاور و خزامیا نیز صف خود را عرضه کرده در قیمت های 95 و 97 تومان متعادل و مثبت شدند.

    خکاوه امروز اعضای جدید هیات مدیره خود را معرفی کرد لذا احتمالا از روز آتی بازگشایی شود.

    ورنا در قیمت 122 تومان ، رشد 1 درصدی قیمت پایانی و افت 2 درصد قیمت معاملاتی را تجربه کرد.

    خاذین در حاشیه 4 درصد مثبت و قیمت 118 تومان قرار گرفت و در طرف مقابل نمادهای خشرق و خمحرکه جزو منفی‌ترین‌ها بودند که در این بین خمحرکه صف فروش کوچکی در قیمت پایانی 228 تومان داشت.

    نمادهای خاهن، خگستر،خبهمن، ختوقا، خرینگ،خفناور،خمهر و ختور نیز با کاهش 3 درصدی قیمت ، بیش از سایر نمادها افت داشتند.

    در پایان گفتنی است، امروز گروه خودرو نتوانست از مقاومت 20 هزار و 210 واحدی خود عبور کند ولی در صورت شکست این محدوده می‌توان رشد گروه تا سطوح بعدی را انتظار داشت.

    برچسب ها