عصر خودرو

مدیرعامل تامین سرمایه سپهر

اوراقی جدید منتشر می کنیم

عصر بازار- مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر خبر داد: به منظور بازگشت رونق به بازار سرمایه ، شرکت تامین سرمایه سپهرچند اوراق جدید منتشر می کند.

اوراقی جدید منتشر می کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر بازار به نقل از همفکران ، بهروز زارع می گوید:برای انتشار این اوراق در انتظار مجوز سازمان بورس هستیم ، اما پیش بینی می کنم به زودی شاهد ورود آنها به بازار باشیم و تا آن زمان از نام بردن اسامی آنها معذورم.

    وی همچنین درادامه سخنان خود  با اشاره به نامه 4 وزیر اقتصادی نظر خود را این طور بیان کرد: متن نامه این وزیران، دقیقا جمع بندی خواسته های اهالی و فعالان بازار سرمایه بودکه ماههاست می گویند و گوش شنوایی ندارد.

    وی درپاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی مبنی براینکه " راه خروج از رکود را چه می دانید" این طور توضیح داد: به نظر می رسد علیرغم اینکه دولت بر سیاست انقباضی خود به منظور کنترل تورم اصرار دارد ، اما برنامه ای خاص برای خروج از رکود ندارد.

    زارع تصریح می کند: از سویی دیگر، تصمیم گیری ها بین مراکز متفاوت و متعدد دولت طوی زیاد شده است که گویی خود دولت هم نمی تواند روی نقطه ای خاص و واحد متمرکز شود و هربخشی برای خود برنامه ای اقتصادی پیگیری و دنبال می کند.

    مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر تصریح می کند:وضعیت کنونی در تصمیم گیری های اقتصادی بیانگر نکته ای مهم دیگر است، اینکه در فرماندهی اقتصادی دولت عدم تمرکز وجود دارد و تازمانی که این مشکلات در دولت حل نشود، نمی توان شاهد خروج از رکود در راهی درست و کوتاه بود.

    بهروز زارع ادامه می دهد: اگر قرار است دولت همین سیاست انقباضی خود را برای کنترل تورم در پیش بگیرد ،اما هیچ ایده ای برای خروج از رکود نداشته باشد به طور حتم تنها بخشی از مشکل یعنی تورم حل شده و بخشی های دیگر اقتصادی زیر سایه این هدف ، از پای در می آید .

    او تاکید کرد: درصورت ادامه سیاست انضباط مالی، بدون راه حل مناسب برای خروج از رکود ، نتایج نامناسبی برای اقتصاد و دولت به همراه خواهد داشت.

    برچسب ها