عصر خودرو

نسبت به روز گذشته رخ داد؛

افزایش بیش از ۲ برابری دفعات معامله در فرابورس

عصر بازار: ۸۴ میلیون ورقه بهادار در ۳۵ هزار و ۷۵۶ نوبت امروز در بازار فرابورس، دست به دست شد که دفعات معامله در مقایسه با روز گذشته بیش از ۲برابر افزایش نشان داد.

افزایش بیش از ۲ برابری دفعات معامله در فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 14 مهرماه 1394 در فرابورس ایران با خرید و فروش 84 میلیون و 390 هزار سهم به ارزش 412 میلیارد و 620 میلیون ریال به پایان رسید.

    سرمایه گذاران بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز خود را به خرید و فروش 16 میلیون و 310 هزار سهم شرکت تازه وارد پگاه فارس به میزان 43 میلیارد و 100 میلیون ریال اختصاص دادند.
    شاخص فرابورس(آیفکس) در روز جاری روند افزایشی به خود گرفت و با 5 واحد صعود به 663 واحد رسید و سهام پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر را در این رشد داشت.
    شرکت های صنعتی شمال شرق شاهرود، مینو شرق و پالایش نفت لاوان بیشترین افزایش و شرکت های زغال سنگ پروده طبس، فناوری اطلاعات خوارزمی و آ.س.پ بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه اوراق تسهیلات مسکن 568 تا 715 هزار ریال دست به دست شد.
    براساس این گزارش، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 357 هزار و 680 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه قائد بصیر با داد و ستد 100 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، قند شیروان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان و سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها