عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ATR اعلام کرد:

هواپیمای خریداری شده ایران از موفق‌ترین هواپیماهای جهان است

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ATR با ابراز خرسندی از نهایی شدن قرارداد این شرکت با ایران‌ایر اعلام کرد: مدل هواپیمای خریداری شده از سوی ایران که ATR۷۲-۶۰۰ است در حال حاضر جزو موفق‌ترین هواپیماهای جهان به حساب می‌آید.

هواپیمای خریداری شده ایران از موفق‌ترین هواپیماهای جهان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، کریستین شرر امروز (پنجشنبه) در مراسم امضای قرارداد با ایران‌ایر اعلام کرد: این مدل از هواپیمای ATR به دلیل آنکه اقتصادی بوده و توانسته اعتماد شرکت‌های هواپیمایی مختلف در سطح جهان را جلب کند جزو موفق‌ترین هواپیماها در طول سال‌های اخیر طبقه‌بندی می‌شود و در حال حاضر بیش از 200 ایرلاین در سطح جهان از آن استفاده می‌کنند.

    وی با بیان اینکه ATR آمادگی کامل دارد تا در مراحل آغاز به کار هواپیماهای جدید در ایران حضور داشته باشد تأکید کرد که در رابطه با هواپیماهای جدید که در آینده نزدیک تحویل می‌شوند و چه در رابطه با فروندهای باقی مانده که تا پایان سال 2018 به ایران می‌رسند باید در نظر داشت که ATR تمام مراحل مورد نیاز برای کاربری این هواپیما را در ایران پیگیری می‌کند و در این زمینه هیچ مشکل و محدودیتی وجود نخواهد داشت.

    مدیرعامل ATR همچنین درباره مذاکرات این شرکت با دیگر ایرلاین‌های ایرانی نیز توضیح داد: قطعا ATR به این موضوع مفتخر خواهد بود که شرایط را برای مذاکره با دیگر شرکت‌های ایرانی نیز بررسی کند هر چند تاکنون در این حوزه مذاکرات قطعی انجام نشده است. در حال حاضر اولویت اصلی ما نهایی کردن قرارداد با ایران‌ایر خواهد بود و امیدواریم در آینده و پس از استفاده از این هواپیماها، دیگر ایرلاین‌های ایرانی نیز استفاده از خدمات ATR را در دستور کار خود قرار دهند.

    برچسب ها