عصر خودرو

با حضور مدیر عامل ایران ایر و ATR؛

قرارداد رسمی خرید ۲۰ فروند هواپیمای کوچک ATR امضا شد

عصر بازار- قرارداد خرید ۲۰ فروند ATR صبح امروز در حضور مقامات صنعت هوایی دو کشور و خبرنگاران به امضای فرهاد پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و شرر مدیرعامل شرکت ATR رسید.

قرارداد رسمی خرید ۲۰ فروند هواپیمای کوچک ATR امضا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، امروز پنج‌شنبه 24 فروردین در محل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و با حضور مقامات کمپانی ATR و مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، قرارداد خرید 20 فروند هواپیمای کوچک از نوع ATR72-600 به امضای مقامات دو کشور رسید.

    بر اساس اعلام فرهاد پرورش، مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما این قرارداد به ایران اجازه می‌دهد که در صورت تفاهم با کمپانی ATR علاوه بر 20 فروند خریداری شده 20 فروند هواپیمای دیگر از همین مدل خریداری و وارد کشور شود.

    پرورش اعلام کرد که اکنون چهار فروند از هواپیماهای ATR آماده تحویل به ایران است که پس از انجام مراحل تست تا یک ماه دیگر وارد ایران می‌شود. وی گفت: پنج فروند دیگر از این هواپیماها تا پایان سال 2017 به ایران منتقل می‌شود. بر این اساس ایران تا پایان سال صاحب 9 فروند هواپیمای کوچک منطقه‌ای خواهد شد.

    در مراسم امضای قرارداد ATR و هما علاوه بر فرهاد پرورش، اصغر فخریه کاشان، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و نیز مقاماتی از شرکت هواپیماسازی ATR حضور داشتند.

    برچسب ها