عصر خودرو

علاقمندی چینی ها برای سرمایه گذاری در قشم

عصر بازار- معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نشستی مشترک با شهردار شهر 'ئین چو آن' چین جهت جذب سرمایه گذاری در این جزیره خبر داد.

علاقمندی چینی ها برای سرمایه گذاری در قشم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، فرزین حقدل در این زمینه گفت: شهردار و نمایندگان شهرداری ئین چو آن برای بررسی میدانی توانمندی های حوزه گردشگری و امکان راه اندازی کارگاه های تولیدی در قشم به این جزیره سفر کردند.

    وی افزود: شرایط سرمایه گذاری در قشم، مزیت های منطقه آزاد در فرایند سرمایه گذاری مانند معافیت 20 ساله، تسهیلات اعطایی و بازه زمانی بازگشت سرمایه در این نشست برای نمایندگان چین تشریح شد و فردا نیز بازدید از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری جزیره انجام می شود.

    حقدل همچنین از دعوت مسوولان منطقه آزاد قشم برای بازدید و بررسی شرایط استان ساحلی 'نینگ شا' چین خبر داد.

    به گفته شهردار 'ئین چو آن' بیشتر جمعیت استان ساحلی نینگ شا در چین را مسلمانان تشکیل می دهند که با توجه به شباهت های فرهنگی با جزیره قشم می تواند موجب افزایش بهره وری در همکاری های مشترک دو منطقه شود.

    بر اساس این گزارش، هشت تن از مسوولان دولتی و بخش خصوصی کشور چین از جمله رییس مناطق آزاد استان نینگ شا، شهردار شهر ئین چوآن و چند تن از مدیران و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری به جزیره قشم سفر کردند.

    برچسب ها