عصر خودرو

توسط انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه؛

نقش رسانه‌های اجتماعی در بازارهای مالی بررسی می‌شود

عصر بازار- جلسه آزاداندیشی با موضوع "نقش رسانه‌های اجتماعی در بازارهای مالی" به همت انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه در روز یکشنبه آینده (۲۷ فروردین) در نمایشگاه بورس برگزار خواهد شد.

نقش رسانه‌های اجتماعی در بازارهای مالی بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، کانال‌های بورسی تلگرام این روزها دیگر به جزء انکارناپذیر و بسیار اثرگذار بر بازار سرمایه تبدیل شده‌اند که از جهات مثبت و منفی اثرات مختلفی بر معاملات بازار سرمایه داشته‌اند، تا جایی که برخی این اثرات را مثبت و در مقابل برخی معتقدند شبکه‌های مجازی از جمله کانال‌های تلگرامی غیرقانونی و بدون مجوز هستند.

    از این رو بنظر می‌رسد آگاهی و اطلاع‌رسانی در خصوص استفاده از کانال‌های بورسی تلگرام می‌تواند مشکلات بسیاری را در این زمینه برطرف کند که بر این اساس جلسه آزاداندیشی با موضوع "نقش رسانه‌های اجتماعی در بازارهای مالی" به همت انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه در روز یکشنبه آینده (27 فرودین) برگزار خواهد شد.

    این جلسه از ساعت 15 تا 16:30 در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه واقع در نمایشگاه بین‌الملی تهران(بین سالن مبنا و خلیج‌فارس) برپا خواهد شد.

    گفتنی است نشست های آزاد اندیشی برای نخستین بار در تاریخ برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود و به این ترتیب اهالی بازار سرمایه، عموم مردم، صاحبان فکر و اندیشه و دانشگاهیان می‌توانند با حضور در این نشست ها به تبادل اطلاعات بپردازند. همچنین در حاشیه این جلسات کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد که به صورت پرسش و پاسخ می‌باشد.

    برچسب ها