عصر خودرو

امروز ۱۴ مهر انجام شد:

نواختن زنگ آغاز معاملات توسط مدیرعامل سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

عصر بازار: بازگشایی معاملات ۱۴ مهر ماه بورس تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا درآمد.

نواختن زنگ آغاز معاملات توسط مدیرعامل سرمایه گذاری گروه توسعه ملی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، در مراسمی نمادین به مناسبت بیستمین سالروز عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات از سوی مدیرعامل بورس تهران به دکتر حنیفی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

    این مراسم نمادین که در بورس­ های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت­ های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می­ دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

    بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

    شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با سرمایه 650 میلیارد تومانی جزء شرکت های برتر بورس می­ باشد که به عنوان یکی از هلدینگ‌های چند رشته‌ای با سرمایه‌گذاری‏‌های هوشمندانه و استراتژیک در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، سیمان، دارویی، غذایی‏ و بهداشتی و بخشی از صنایع عمومی، واسطه‌گری مالی و همچنین حضور فعال در بازار سرمایه نقش مؤثری در توسعه همه جانبه ایران اسلامی ایفا می‏‌نماید.

    بنابراین گزارش، در جلسه ای که با حضور مدیران شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و مدیران بورس تهران برگزار شد، آخرین وضعیت شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در محیط کسب و کار، چالش و فرصت های این شرکت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بورس تهران انتظار بازار سرمایه از شرکت را در حوزه اطلاع رسانی به موقع، شفافیت و توجه بیش از پیش به سهامداران حقیقی مطرح کرد.

    در پایان این مراسم لوح یادبود بیستمین سالروز عرضه سهام در بورس به مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اهدا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها