عصر خودرو

عضویت ۵ کارگزار جدید در بورس انرژی ایران

عصر بازار: تا کنون ۴۷ شرکت کارگزاری از مجوز فعالیت در بورس انرژی ایران برخوردار شده اند. از این تعداد، ۵ شرکت کارگزاری صبا جهاد، بانک اقتصاد نوین، بانک تات، آینده­نگر خوارزمی و آریا نوین مجوز فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ اخذ کرده­ اند.

عضویت ۵ کارگزار جدید در بورس انرژی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، برخی شرکت­های کارگزاری اقدام به دریافت مجوز فعالیت ایستگاه معاملاتی دوم کرده ­اند که تا کنون شرکت­ های کارگزاری سرمایه و دانش، مفید، مبین سرمایه، توسعه فردا،بانک ملی ایران و بانک تجارت مجوز فعالیت دو ایستگاه معاملاتی در بورس انرژی ایران را کسب کرده و از بین شرکت ­های مذکور، کارگزاری ­های بانک ملی ایران و بانک تجارت مجوز فعالیت ایستگاه معاملاتی دوم را در سال 1394 دریافت کرده ­اند.
    روند رو به­ رشد عضویت شرکت­ های کارگزاری در بورس انرژی ایران موجب ورود مدیران و معامله ­گران بیشتری به این حوزه شده است. همین امر زمینه ساز آموزش کارآمد کارکنان و بالطبع برگزاری دوره­های آموزشی متناسب با نیازهای این حوزه به شمار می ­آید. درنتیجه برگزاری دوره­ های آموزشی برای معامله گران بورس انرژی ایران با همکاری کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار تلاشی در راستای تحقق این مهم است.
    نظارت مستمر بر فعالیت کارکنان شرکت ­های کارگزاری اعم از مدیران، معامله گران و کارشناسان پذیرش گامی مهم در راستای نظارت بر حسن ایفاد تعهدات شرکت­ های کارگزاری­ در امر اجرای صحیح وظایف محوله، جلوگیری از وقوع تخلفات اجرایی، ایجاد تمرکز بیشتر بر اجرای صحیح عملیات خرید و فروش و پذیرش مشتریان مطابق با قوانین و مقررات محسوب می­ شود.
    لازم به ذکر است کارگزاران عضو بورس انرژی ایران با کسب رتبه های برتر بر اساس رتبه بندی سازمان بورس و اوراق بهادار و برخورداری از پرسنل کارآمد حداکثر تلاش خود را برای توسعه بازار انرژی و خدمت رسانی به مشتریان به عمل می آورند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها