عصر خودرو

با آموزش و نمایش آنلاین تابلوی معاملات در غرفه بورس کالا؛

حرفه ای بورسی شوید

عصر بازار- علاقمندان به آشنایی با نحوه انجام معاملات در بورس کالا می‌توانند با حضور در غرفه بورس کالای ایران و نمایش آنلاین تابلوی معاملات از آخرین رویدادهای قراردادهای آتی و اختیار معامله مطلع شوند و اطلاعات مفیدی را در این زمینه کشف کنند.

حرفه ای بورسی شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از سنا، قراردادهای برخط آتی سکه طلا و اختیار معامله از پرطرفدارترین معاملات بورس کالای ایران هستند، که این بازار مالی با نمایش تابلوی آنلاین معاملات شرایطی را جهت آشنایی بیشتر مردم و علاقه مندان در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فراهم آورده است.

    شرکت بورس کالای ایران در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه قصد دارد با نصب تابلوهای آنلاین در غرفه خود به همراه کارشناسان مجرب، علاقمندان به آشنایی با نحوه انجام معاملات در بورس کالا به ویژه بازار پررونق سکه را یاری دهند تا این افراد با دید وسیع تر و دانش بیشتری به فعالیت بپردازند.

    تابلوهای بازار قراردادهای آتی و اختیار معامله سکه طلا، اطلاعات بازار واقعی را به صورت لحظه به لحظه و بر خط نمایش می دهد، به طوری که اطلاعاتی از قبیل عرضه و تقاضا، حجم معاملات انجام شده، آخرین قیمت، کمترین و بیشترین قیمت، قیمت پایانی به صورت آنلاین قابل رویت است.

    بر این اساس علاقمندان اطلاعات لحظه‌ای زیادی را در روزهای برگزاری نمایشگاه از طریق تابلوی معاملاتی آنلاین و توضیحات مفید کارشناسان بورس کالا می توانند کسب کنند.

    سود و زیان طبیعت بازار است، اما حرفه‌ای‌ها با دریافت اطلاعات و آموزش کافی، کمتر ضرر و بیشتر سود می کنند، به این ترتیب برای موفقیت در بازار بورس باید یاد بگیریم که ضرر ها و سودهای خود را با کسب دانش بیشتر مدیریت کنیم.

    به این ترتیب بورس کالای ایران در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که از 26 تا 29 فروردین ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود در سالن 35، غرفه 315 میزبان تمامی علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها