عصر خودرو

درجا زدن گروه خودرویی پس از رشدی چند روزه

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه، گروه خودرو و ساخت قطعات شروعی نسبتا سبز داشت اما در میانه بازار اکثر نمادها سرخ پوش شدند به طوریکه شاخص گروه با افت ۲۳ واحدی در مدار ۱۹ هزار و ۱۲۴ واحد ایستاد.

درجا زدن گروه خودرویی پس از رشدی چند روزه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 260 میلیون سهام از گروه خودرو به ارزش 37 میلیارد تومان در 21 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که در این بین نماد خساپا با جابه جایی 99 میلیون سهام به ارزش 13 میلیارد تومان صدرنشین بود.

    علی رغم جو منفی گروه، نماد ختوقا با رشد 5 درصدی قیمت صف خرید کوچکی در قیمت پایانی 212  تومان داشت، پس از آن نمادهای خپارس در قیمت 102 تومان با رشد 4 درصدی، خشرق در قیمت 254 تومان و رشد 3 درصدی بیشترین رشد قیمتی را داشتند.

    علاوه بر آن نمادهای خمحرکه، ورنا و خاور  نیز متعادل و سبز بودند، خساپا نیز در حاشیه صفر مثبت با قیمت پایانی 131 تومان امروز را به پایان برد.

    در طرف مقابل نمادهای خموتور، خفناور، خنصیر، خچرخش، خگستر، خکار و خاهن جزو منفی ترینها بودند که از بین این نمادها، نماد خچرخش صف فروش 4 میلیونی در قمیت پایانی 225 تومان و افت تا محدوده منفی کامل داشت.

    نماد خاذین که از 9 فروردین ماه جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شده، تعدیل مثبت سنگین در بودجه سال 96 اعلام کرد اما طی اصلاحیه‌ای قدری از تعدیل مثبت کاست و نهایتا بودجه سال 96 را با تعدیل مثبت 1,280 درصدی اعلام کرد.

    نماد خکاوه نیز پس از 17 درصد بازدهی طی 4 روز معاملاتی، از دو روز پیش جهت انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شده است.

    خفنر نیز که بودجه سال 95 را با تعیدل منفی 44 درصدی همراه کرده بود،از دو روز قبل متوقف شده و امروز خبر از تشکیل مجمع سالیانه برای تاریخ 3 اردیبهشت داد.

    در مجموع خودرو و خساپا به عنوان لیدرهای گروه از ابتدای بازار شروع سرخی داشتند، خودرو با افت حدود 2 درصدی قیمت پایانی 290 تومان به کار خود خاتمه داد.

    برچسب ها