عصر خودرو

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان سیمان خبر داد:

سیمان ۴ تا ۴.۵ درصد گران شد

عصر بازار- دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه مطابق تصمیم گیری‌های انجام شده امسال سیمان با ۴ تا ۴.۵ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رسد، گفت: قیمت هر تن سیمان فله تیپ ۲ بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در درب کارخانه ۱۲۰ هزار تومان است.

سیمان ۴ تا ۴.۵ درصد گران شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، عبدالرضا شیخان با اشاره به اینکه مجوز افزایش قیمت 15 درصدی سیمان را در 31 خرداد ماه 93 دریافت کرده بودیم، اظهارداشت: رکود بازار باعث شده تا این افزایش قیمت اعمال نشود و حتی کارخانجات برای فروش محصولات خود به ارائه تخفیف هم بپردازند.

    وی با بیان اینکه ارائه تخفیف‌های متفاوت باعث شد تا برای مدیریت بازار در نیمه اول سال گذشته تصمیم به حذف این تخفیف‌هاشود، افزود: براساس سیاست‌گذاری‌ها سیمان قرار  شد بدون تخفیف در مقصد تحویل مشتریان شود که سازمان حمایت اعلام کرد به دلیل عدم نظارت بر کرایه حمل این موضوع اجرایی نشود.

    دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان اضافه کرد: مطابق تصمیم گیری های انجام شده امسال سیمان یا 4 تا 4.5 درصد افزایش قیمت در درب کارخانه ها به فروش می‌رسد به نحوی که قیمت هر تن سیمان فله تیپ 2 بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده 120 هزار تومان است.

    برچسب ها