عصر خودرو

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ورود ۱۳ هواپیمای ATR قطعی شد

چهار ایرباس جدید در راه است

عصر بازار- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از ورود ۱۷ هواپیمای جدید ایرباس و ATR تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

ورود ۱۳ هواپیمای ATR قطعی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایلنا, اصغر فخریه کاشان با اشاره به انعقاد قرارداد خرید 20 فروند هواپیمای ATR  به ارزش 400 میلیون دلار، اظهار داشت : تا 15 روز دیگر 4 هواپیمای شرکت ایتالیایی- فرانسوی ATR وارد ناوگان ایران ایر می شود.

    وی در پاسخ به این سوال که در مجموع در سال جاری چند فروند هواپیمای ATR به ناوگان ایران ایر اضافه خواهد شد؟گفت: تا آذر ماه سال جاری یعنی تا پایان سال 2017 ، 9 فروند هواپیمای ATR دیگر به ایران ایر تحویل می شود و در مجموع 13 فروند ATR در این بازه زمانی وارد ناوگان ایران ایر خواهد شد.

    قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور بین الملل درباره ادامه تحویل ایرباس ها در سال جاری، اظهار داشت : تا پایان سال میلادی، 4 فروند ایرباس جدید از تایپ هواپیماهای 321 ، ایرباس 320 به ایران ایر تحویل داده می شود.

    فخریه کاشان با اشاره به مبلغ پیش پرداخت های هواپیماهای ATR، ادامه داد: پیش پرداخت این هواپیما ها به ارزش 80 میلیون دلار تامین شده است.

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در قرارداد ATR بر روی عبارت پردازی‌ها از جمله «خدمات پس از فروش» بسیار سختگیرانه عمل کرده‌ایم، گفت: شرکت ATR متعهد شده است که فارغ از اینکه در شرایطی قرار داریم و خواهیم داشت باید خدمات پس از فروش به ایران ایر  ارائه دهد.

    برچسب ها