عصر خودرو

معاون سرمایه گذاری شرکت ارزش آفرینان فدک مطرح کرد:

جذب مشتری از طریق فرهنگ سازی نمایشگاه

عصر بازار- یاسر شریعت معاون سرمایه گذاری شرکت ارزش آفرینان فدک، در زمینه فرهنگ سازی نمایشگاه در بازارهای مالی بیان کرد: نمایشگاه در بهبود فرهنگ فعالان بازارهای مالی تاثیر به سزایی دارد. از این رو غرفه داران باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانند از طریق فرهنگ سازی، مشتریان جدیدی نیز جذب کنند.

جذب مشتری از طریق فرهنگ سازی نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، معاون سرمایه گذاری شرکت ارزش آفرینان فدک در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه بیان کرد: اصولا برگزاری نمایشگاه های تخصصی در هر رشته چند هدف ثابت را دنبال می کند. اولین و مهمترین هدف نمایشگاه را می توان ارائه دستاوردها و جذب مشتریان جدید دانست.

    وی ادامه داد: از سوی دیگر به دلیل تجمع و تمرکز فعالان در نمایشگاه ها، بسیاری از قراردادهای شراکت در این محیط مطرح می شود. همچنین تبلیغ های عمومی و معرفی برندهای تجاری از اهداف فرعی نمایشگاه های تخصصی است البته خدمات مالی را  هم از این امر جدا نیست و نمایشگاه تخصصی بورس بانک و بیمه نیز در هر حوزه اهداف مشابهی را دنبال می کند.

    شریعت در ادامه به لزوم برگزاری نمایشگاه پرداخت و گفت: قطعا برگزاری سالیانه این سبک نمایشگاه های تخصصی مزایای بیشتری نسبت به هزینه های مالی و زمانی صرف شده دارند و در مجموع رویداد مفیدی محسوب می شود. از نکات قابل توجه این است که اثربخشی نمایشگاه رابطه مستقیمی با میزان رونق یا رکود در صنعت دارد و همان طور که در سال های قبل تجربه کردیم در سال هایی که رونق در بازارهای مالی بوده نمایشگاه نیز پربار تر برگزار شده است

    معاون سرمایه گذاری شرکت ارزش آفرینان فدک در خصوص فرهنگ سازی نمایشگاه در بازارهای مالی اظهار کرد: با توجه به اینکه عموما جمع های تخصصی و تحلیلی مناسبی در غرفه ها ایجاد می شود، می توان گفت نمایشگاه در بهبود فرهنگ فعالان بازارهای مالی تاثیر به سزایی دارد. از این رو غرفه داران باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانند از طریق فرهنگ سازی، مشتریان جدیدی نیز جذب کنند.

    شریعت در آخر با اعلام حضور شرکت ارزش آفرینان فدک در نمایشگاه گفت: طبق روال سال های گذشته با هدف بازدید از دستاوردهای سخت افزاری و نرم افزاری نوین نهادهای مالی و همچنین احتمال یافتن شرکای تجاری جدید در نمایشگاه حضور خواهیم داشت.

    برچسب ها