عصر خودرو

بهره مندی بیش از ۲۳ هزار بنگاه کوچک و متوسط از تسهیلات طرح رونق تولید

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: در قالب طرح رونق تولید، بیش از ۲۳ هزار بنگاه کوچک و متوسط کشور از طریق سامانه بهین یاب و بخشی به طور مستقیم از تسهیلات بانکی ، در داخل و خارج از شهرک های صنعتی بهره مند شدند.

بهره مندی بیش از ۲۳ هزار بنگاه کوچک و متوسط از تسهیلات طرح رونق تولید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، علی یزدانی شامگاه سه شنبه در بازدید از شهرک های صنعتی شرق استان مازندران در بهشهر و همچنین آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شرق مازندران در زمین یکهزار هکتاری بهشهر ضمن تشریح عملکرد این سازمان در سال گذشته و برنامه ریزی برای سال جاری ، افزود : در دولت یازدهم شرایط برای حضور سرمایه گذاران تسهیل شده است .
    وی گفت : مشوق های مناسبی برای سرمایه گذاری نخبگان، ایثارگران و شرکت های دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شده است.
    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، اولویت این سازمان را ایجاد اشتغال برشمرد و گفت: هر واحدی که در کمترین زمان اشتغال بیشتری ایجاد کند؛ مشوق بیشتری در اختیارش قرار می گیرد.
    یزدانی با اشاره به اینکه وسعت اراضی شهرک های صنعتی کشور بیش از 137 هزار هکتار است، خاطر نشان کرد : در مازندران این میزان به هزار و 930 هکتار می رسد و با آغاز عملیات اجرایی توسعه شهرکهای صنعتی شرق مازندران، وسعت اراضی صنعتی این استان در کنار سایر نواحی به 60 درصد می رسد.
    وی گفت : این شهرک صنعتی با توافق انجام شده با بانک زمین احداث می شود و این اقدام، گام مهمی برای فراهم شدن زیرساخت های لازم برای توسعه صنعتی استان، کمک به محیط زیست و ایجاد اشتغال برای جوانان وعلاقه مندانی است که می خواهند سرمایه گذاری کنند.
    این مسوول با بیان اینکه 165 هکتار وسعت اراضی در شهرک صنعتی بهشهر 2 در دو فاز یک و دو با زیر ساخت لازم برای سرمایه گذاران مهیا می شود، افزود: با راه اندازی این شهرک، بزرگترین شهرک مازندران و یکی از بزرگترین شهرک صنعتی کشور را در شرق مازندران خواهیم داشت.
    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد : امسال در داخل شهرک ها هیچ افزایش قیمتی به عنوان حق انتفاع صورت نمی گیرد و در تعدادی از آنها تنها به میزان 10 درصد قیمت افزایش می یابد.
    یزدانی گفت : امسال در قالب 6 پروژه برای 136 هزار نفر، اشتغال جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی از طریق تکمیل طرح های در دست ساخت و ساز ، افزایش ظرفیت واحدهای فعال ، راه اندازی واحدهای راکد و.. ایجاد می شود.

    برچسب ها