عصر خودرو

یک کارشناس اقتصادی :

وجود دلالان یکی از دغدغه‌های اصلی بورس کالاست

عصر بازار- یک کارشناس اقتصادی گفت: بورس کالا می‌تواند با در نظر گرفتن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های مدونی را تنظیم کند چرا که تحقق این امر منجر به اعتماد بیشتر مردم جهت سرمایه گذاری در بورس می‌شود.

وجود دلالان یکی از دغدغه‌های اصلی بورس کالاست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، غلامحسین طاهری کارشناس اقتصادی با اشاره به نقش بورس کالا در توسعه تجارت بین الملل اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی در بورس کالا وجود دلالان و واسطه هاست که موجب نوساناتی در این حوزه شده است.

    طاهری در ادامه عنوان کرد: بورس کالا می‌تواند با در نظر گرفتن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، و به منظور تشویق تولیدکنندگان، برنامه‌های مدونی را تنظیم کند چرا که تحقق این امر منجر به اعتماد بیشتر مردم جهت سرمایه گذاری در بورس می‌شود.

    وی اظهار کرد: تولید موجب اشتغال بیشتر در بورس می‌شود این درحالی است که سرمایه گذاری در این عرصه باید با دقت بیشتر صورت گیرد.

    بر این اساس، امیدوار هستیم تا بورس کالای ایران با توجه به قابلیت و کارکردهای بورس‌های کالایی که در دنیا اثبات شده است، علاوه بر توسعه فعالیتهای داخلی، در گسترده‌تر شدن ارتباط تجاری کشور در سطح بین المللی نیز نقش قابل توجهی ایفا کند تا شاهد تبدیل شدن قیمت برخی کالاهای ایرانی به مرجع قیمتی در منطقه شویم.

    برچسب ها