عصر خودرو

رییس‌جمهور وارد مازندران شد

عصر بازار- حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در قالب دومین سفر استانی خود به استان مازندران وارد این استان شد.

رییس‌جمهور وارد مازندران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، رئیس جمهور ساعت 9:30 صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری به منظور افتتاح طرح‌‎ها و پروژه‌های افتتاحی بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی وارد استان مازندران شد.

    وی در بدو ورود به استان در فرودگاه دشت ناز ساری مورد استقبال مسئولان ارشد استانی، اعضای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

    قرار است رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به مرکز، شرق و غرب مازندران طرح‌های بزرگی را افتتاح و بهره‌برداری کند.

    30 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و زیرساختی در سفر امروز رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به مازندران، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

    برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر یک از وزیران دولت در این سفر یک روزه به شهرستان‌ها و مناطقی عزیمت می‌کنند که طرح‌های آماده افتتاح دارند.

    زنگ بهره‌برداری از طرح‌ها با حضور رئیس جمهوری در بندر امیرآباد بهشهر به صورت ویدیو کنفرانس نواخته می‌شود.

    در سفر رئیس جمهوری به استان 43 طرح مهم به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای 12 طرح دیگر نیز آغاز که هزینه اجرای این طرح‌ها حدود 48 هزار میلیارد ریال است. 32 هزار میلیارد ریال از این میزان هزینه از اعتبارات دولتی تامین شده و مابقی مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

    با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای هشت هزار و 400 نفر در استان شغل ایجاد می‌شود.

    وزرای همراه رئیس جمهوری در مازندران، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، نفت، ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارشاد هستند.

    رئیس جمهوری را در این سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون امور مجلس ریاست جمهوری همراهی خواهند کرد.

    استان مازندران برای دومین بار است که میزبان رئیس جمهوری و اعضای دولت یازدهم بوده و نخستین سفر کاروان تدبیر و امید به مازندران مهر ماه سال 94 به این استان سفر کرده بودند.

    برچسب ها