عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

محاسبه ۱۳۱ میلیارد ریالی سود واگذاریهای سرمایه گذاری مسکن

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری مسکن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ از بابت واگذاری تعدادی از سهام بورسی خود مبلغ ۱۳۱ میلیارد و ۲۹۲ ریال سود شناسایی کرد.

محاسبه ۱۳۱ میلیارد ریالی سود واگذاریهای سرمایه گذاری مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 98 میلیارد و 439 میلیون ریال خریداری کرد و تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 331 میلیارد و 650 میلیون ریال و مبلغ 462 میلیارد و 942 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 131 میلیارد و 292 ریال سود شناسایی کرد.

    گفتنی است "ثمسکن" در ابتدای شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 146 میلیارد و 722 میلیون ریال و ارزش بازار یک هزار و 929 میلیارد و 165 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل یک هزار و 68 میلیارد و 439 میلیون ریال افزایش یافت و به دو هزار و 215 میلیارد و 161 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ دو هزار و 339 میلیارد و 377 میلیون ریال افزایش معادل چهار هزار و 268 میلیارد و 542 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها