عصر خودرو

استراحتی کوتاه در گروه خودرو و ساخت قطعات

عصر بازار- امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه، گروه خودرویی که رشد شارپی درآغاز معاملات داشت به تدریج در میانه بازار اکثر صف خریدها عرضه شدند ولی جو گروه همچنان مثبت باقی ماند، نهایتا شاخص گروه با رشد ۳۱۹ واحدی معادل ۱.۷ درصد در مدار ۱۹ هزار و ۱۴۷ واحد قرار گرفت.

استراحتی کوتاه در گروه خودرو و ساخت قطعات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز دوباره شاهد برگشت شاخص خودرویی ها به مدار 19 هزار  واحد بودیم، در این روز سهامداران تعداد 421 میلیون سهام از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 56.7 میلیارد تومان در 30 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در این روز، نماد خفنر پس از تجربه صف خرید 1 میلیونی و رشد تا آستانه مثبت کامل در قیمت پایانی 279 تومان به دلیل گزارش تعدیل منفی سال 95، متوقف شد.

    در پایان معاملات بازار، نماد خکاوه نیز جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شد.

    امروز خساپا که در آستانه مثبت کامل صف خرید بود، نهایتا در قیمت پایانی 130 تومان در حاشیه 3 درصد مثبت به کار خود خاتمه داد.

    گفتنی است خساپا از روند نزولی خارج شده و در کوتاه مدت توان رسیدن به قیمت 160و170 تومان را خواهد داشت.

    از طرفی خزامیا نیز که چند وقتی است روند نزولی یکساله خود را پشت سر گذاشته، امروز در قیمت پایانی 91 تومان( با 1 درصد رشد قیمت پایانی و 1 درصد افت قیمت معامله) قرار گرفت.

    خکاوه و ختوقا تنها نمادهایی بودند که صف خرید خود را حفظ کردند، خکاوه در قیمت 91 تومان در آستانه مثبت کامل صف 6 میلیونی تجربه کرد و ختوقا صف سبکی در قیمت پایانی 202 تومان داشت.

    در طرف مقابل نمادهای بسیاری افت قیمتی داشتند که در این بین افت خاهن، خگستر، خبهمن، ختور، خمهر، خنصیر، خموتور و خچرخش قابل توجه تر بود.

    در این میان نمادهای خنصیر در قمیت پایانی 523 تومان و خچرخش 237 تومان صف فروش کوچکی داشتند.

    نماد خودرو نیز که از همان ابتدای بازار به شدت گروه رشد نکرده بود نهایتا در قیمت پایانی 295 تومان جایی گرفت.

    خاور امروز تا قیمت معاملاتی 89 تومان بالا رفت، اما چون در منطقه مقاومتی محکمی قرار داشت نتوانست در این قیمت باقی بماند و نهایتا امروز را با قیمت 87 تومان به پایان رساند.

    در پایان ذکر این نکته ضروری است که اگر چه امروز مثل دو روز پیشین خودرویی ها پر قدرت باقی نماندند اما به دلیل برخورد نمادهای گروه با سطوح مقاومتی بود ولی به دلیل عبور اکثر نمادهای گروه از خط روند نزولی یکساله رشد این گروه ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها