عصر خودرو

یک تحلیلگر اقتصادی پیش بینی کرد؛

تثبیت بهای طلا بین ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ دلار

عصر بازار- یک تحلیلگر برجسته اقتصادی معتقد است که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی و در کوتاه مدت در دامنه ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ دلار در هر اونس تثبیت خواهد شد.

تثبیت بهای طلا بین ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ دلار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، مارک تو کارشناس اقتصادی موسسه وینگ فانگ تاکید کرد: حتی در صورت افزایش یا کاهش قیمت طلا در کوتاه مدت، قیمت این فلز زرد در این محدوده نوسان خواهد کرد.

    بر اساس این گزارش وی افزود: فکر نمی کنم حتی در صورتی که انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا با کاهش روبرو شده است، قیمت طلا با افزایش چشمگیری روبرو شود چرا که مسیر سیاست های پولی فدرال رزرو کاملا روشن است و مساله اصلی در شرایط کنونی تنها زمان افزایش نرخ بهره خواهد بود.

    ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک در سخنانی تاکید کرد: فدرال رزرو در آینده از افزایش نرخ بهره همزمان با کاهش 4.5 تریلیون دلاری تراز مالی اوراق قرضه خودداری خواهد کرد. تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا به واسطه تشدید تنش های سیاسی بین المللی، افزایش یافته است.

    وانگ تائو تحلیلگر تکنیکال بر این باور است که احتمال افت قیمت هر اونس طلا تا 1241 دلار وجود دارد. قیمت هر اونس نقره نیز امروز با 0.2 درصد کاهش به 17.92 دلار رسیده است

    برچسب ها