عصر خودرو

آشنایی کودکان و نوجوانان با بازارهای مالی در فاینکس ۲۰۱۷

عصر بازار- به منظور آشناسازی کودکان و نوجوانان با بازارهای مالی اقدامات فرهنگی گسترده‌ای در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه انجام می‌شود.

آشنایی کودکان و نوجوانان با بازارهای مالی در فاینکس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، اقدامات فرهنگی گسترده‌ای به منظور آشناسازی کودکان و نوجوان با بازارهای مالی در فاینکس 2017 صورت خواهد گرفت.

    برپایی غرفه کودک در فضای باز نمایشگاه، ارائه محصولات تولید شده در سازمان بورس و شرکت اطلاع‌رسانی در حوزه کودکان و نوجوانان (از جمله پیک بورس، مجموعه کتاب‌ها و ...) و اجرای کارگاه‌های آموزشی با هدف معرفی بازارهای مالی، پولی و سرمایه‌گذاری با همکاری ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها و بیمه‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این راستاست.

    همچنین اجرای برنامه‌های هنری با هدف معرفی بازارهای مالی توسط گروه‌های معتبر و خوشنام نمایشی، طراحی و اجرای بازی‌های جدید برای کودکان و نوجوانان و هماهنگی برای حضور 9 مدرسه و روزانه بیش از 300 دانش‌آموز جهت بازدید از نمایشگاه از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

    در بخش نوجوانان نیز برنامه‌هایی برای اجرا در نظر گرفته شده که برپایی غرفه نوجوانان در فضای باز نمایشگاه، برگزاری کارگاه آموزشی بوم کسب و کار با همکاری طرح کاشف، استقرار کانترهای کسب و کار دانش‌آموزی با همکاری طرح کاشف و اجرای بازی کی تو و نبوغ مالی از آن جمله است.

    دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه 26 تا 29 فروردین ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها