عصر خودرو

ایزوبوتانول و اورتوزایلین ارزان شدند؛

محصولات شیمیایی در سراشیبی قیمت

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۶ و ۲۰ فروردین ماه نشان می دهد که اکثر کالاها با افت قیمت روبه رو شده اند.

محصولات شیمیایی در سراشیبی قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افت قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به ایزوبوتانول و اورتوزایلین است، این کالاها به ترتیب 11.7 و 10 درصد نسبت به دو هفته اخیر ارزان شده اند.

    همچنین منواتیلن گلایکول با 8.6 درصد کاهش قیمت در رده بعدی بیشترین افت قیمت ها قرار دارد، این کالا از رقم 2 هزار و 741 به 2 هزار و 504 تومان رسیده است.

    استایرن منومر هم با 6 درصد کاهش قیمت به رقم 3 هزار و 847 تومان رسیده است. اسیداستیک هم 94 تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شد. همچنین دی اتیلن گلایکول و نرمال بوتانول هم روندی نزولی نسبت به دو هفته قبل داشتند.

    این کالاها به ترتیب 4.3 و 3.7 درصد نسبت به دو هفته اخیر کاهش قیمت داشته اند. همچنین اوره پریل و صنعتی هم با کاهش قیمت روبه رو شدند، به طوری که اوره پریل 4.3 درصد و اوره صنعتی0.3 درصد نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند.

    در همین حال تعداد محدودی از محصولات شیمیایی با افزایش اندک قیمت نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند که در صدر آنها بنزن با 7.4 درصد رشد قیمت قرار دارد. این کالا از رقم 3 هزار و 533 به 3 هزار و 797 تومان رسیده است.

    همچنین سودمایع، کریستال ملامین و اسیدترفتالیک نیز روندی افزایشی را ثبت کردند، سودمایع 2.7 درصد و کریستال ملامین و اسیدترفتالیک هم 0.2 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشتند.

    قیمت دلار نیز در محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی با افت 0.2 درصدی به رقم 3 هزار و 749 تومان رسید.

    برچسب ها