عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۸)

مدیر عامل شرکت پارس گرجی صنعت: توقع صنعتگران حضور وزیر در مراسم افتتاح نمایشگاه صنعت بود

عصر بازار: مدیر عامل شرکت پارس گرجی صنعت گفت: توقع صنعتگران حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت بود.

مدیر عامل شرکت پارس گرجی صنعت: توقع صنعتگران حضور وزیر در مراسم افتتاح نمایشگاه صنعت بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰:۰۰

    فضل الله گرجی در گفتگو با خبرنگار عصر بازار با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه در روز اول مناسب بوده است، اظهار کرد: شرکت پارس گرجی صنعت در 10 دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت شرکت کرده است. همچنین مشارکت در نمایشگاه امسال بیشتر از سالهای پیش بوده است.
    وی افزود: اصولا نمایشگاه صنعت برای ارائه محصولات شرکت های داخلی است اما در این نمایشگاه شاهد هستیم که بهترین سالن ها را در اختیار شرکت های خارجی قرار دادند. همچنین جا نمایی غرفه ها تا روز آخر مشخص نبود و بدون در نظر شرکت ها به مکانی را به شرکت ها برای ساخت غرفه دادند.
    مدیرعامل شرکت پارس گرجی صنعت تبلیغات تلویزیونی برای نمایشگاه بین المللی صنعت امسال را کافی ندانست و اضافه کرد: توقع صنعتگر حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای مراسم افتتاح نمایشگاه بود.
    وی نمایشگاه را فرصتی مناسب برای مقایسه محصولات با رقبا دانست و افزود: آشنایی با تکنولوژی روز، تولید محصولات جدید و فرصت امتحان و سنجش شرکت، از دیگر مزیت های موجود در نمایشگاه است.
    گرجی در خصوص سابقه شرکت نیز ابراز کرد: شرکت پارس گرجی صنعت از سال 1371 و در زمینه تولید الکتروگیربکس صنعتی در سالنی کوچک کار خود را آغاز کرد پس از آن در سال 77 کار شرکت گسترده تر شد و از سال 84 کارخانه کنونی شکل گرفت.
    مدیرعامل شرکت پارس گرجی صنعت کیفیت بالای متریال به کاررفته را ویژگی اساسی محصولات این شرکت دانست و تشریح کرد: کیفیت فولاد، ماشین آلات پیشرفته، عملیات حرارتی و کاسه نمد های مرغوب، محصولات گرجی صنعت را پیشتاز کرده است.
    به گفته وی بسیاری از شرکت های متقلب با نام های شبیه پارس گرجی صنعت اقدام به تولید محصولات بی کیفیت کرده اند. در صورتی که محصولات این شرکت یک سال گارانتی و کیفیتی برابر با محصولات آلمانی دارد.
    گرجی با بیان اینکه کشورهای غربی ماشین آلات پیشرفته به ایران نمی فروشند اظهار کرد: تامین نقدینگی و رکود حاکم بر بازار کار تولید را بسیار سخت کرده است. همچنین در حالی که تولید بیش از 10 درصد سود ندارد بانک ها سود بالای 20 درصد بدون ریسک می دهند ولی صنعتگران تا آخر پای تولید ایستاده اند.
    وی در انتها با اشاره به اینکه مخالف تحریم است، ادامه داد: با اینکه تحریم ها به مردم فشار زیادی وارد کرد و موجب قرار گرفتن کشور در تنگنا شد اما همین عامل سبب شد محصولاتی را که قبلا از خارج وارد می کردیم، خودمان تولید کنیم.