عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۷)

مدیر توسعه و بازرگانی شرکت شریف: نیروی انسانی ارزشمندترین منبع هر شرکتی است

عصر بازار: مدیر توسعه و بازرگانی شرکت شریف گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین منبع هر شرکتی است و هر عاملی که بر آن تاثیر گذار باشد، بر روی محصولات نیز اثرگذار می شود.

مدیر توسعه و بازرگانی شرکت شریف: نیروی انسانی ارزشمندترین منبع هر شرکتی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰:۰۰

    رضا شریف در گفتگو با خبرنگار عصر بازار با اشاره به اینکه شرکت شریف در هر 15 دوره این نمایشگاه شرکت کرده است، بیان کرد: پیشرفت هایی در نحوه اجرا از ثبت نام تا تحویل بوده است اما برگزاری بهتر از این نیز می تواند باشد.
    وی با بیان اینکه برگزاری مناسب نمایشگاه نیازمند فراهم شدن زیر ساخت های لازم است، ادامه داد: در حال حاضر برای ورود سرمایه گذاران خارجی و تولیدکنندگان خارجی زیرساخت نمایشگاه بین المللی مناسب نیست.
    مدیر توسعه و بازرگانی شرکت شریف با اشاره به اینکه این شرکت کار خود را از سال 1363 آغاز کرده، اضافه کرد: به دلیل کمبودهایی که در زمان جنگ تحمیلی بود، شریف کار تولید گیربکس های صنعتی در 2 تیپ مختلف را در دستور کار خود قرار داد. به عبارت دیگر شرکت شریف اولین سازنده 2 تیپ گیربکس در ایران است.
    وی با بیان اینکه برای شرکت شریف ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان را با اهمیت تر از فروش می داند افزود: شریف در این نمایشگاه به دنبال پیدا کردن ایرادات و اشکالات کار از سوی مشتریان است بنابراین این نمایشگاه می تواند به بهبود محصولات کمک کند.
    شریف با اشاره به اینکه کیفیت ویژگی خاص محصولات شریف است، ادامه داد: با انجام توافق همه فکر می کردند با یک دگرگونی مواجه شویم اما تا مساعد شدن فضای بازار و از بین رفتن رکود حاکم بر بازار زمان زیادی باید بگذرد و پروسه طولانی مدت پیش رو است.
    به گفته وی بزرگترین دغدغه تولید کنندگان، مشکلات مالی، فرهنگی و اجتماعی کارکنانشان است. به نحوی که این مسائل بر روی کیفیت محصولات بسیار تاثیر گذار است. همچنین نیروی انسانی ارزشمندترین منبع هر شرکتی است پس هر عاملی که بر روی این نیرو اثرگذار باشد بر روی محصولات هم موثر است.
    شریف در انتها گفت: شرکت شریف هیچ چشمداشتی به بانک ها و دولت نداشته و از هیچ وامی نیز استفاده نکرده است و همیشه این شرکت و در کل بخش خصوصی بار مشکلات را خود به دوش کشیده است.

    برچسب ها