عصر خودرو

فعالیت‌های تیسا کیش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال

عصر بازار- با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، باید اذعان داشت که بخش خصوصی به عنوان موتور محرک اقتصاد مقاومتی می تواند با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، کشور را در برابر شوک های خارجی وارد شده مصون نگه دارد؛ چرا که بزرگ ترین مشکلات اقتصادی زمانی پدیدار می شوند که اقتصاد دولتی بماند و زمینه فعالیت بخش خصوصی فراهم نباشد.

فعالیت‌های تیسا کیش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در همین راستا تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد در کنار استفاده از ظرفیت‌های دولتی چون حمایت‌های مالی و قانونی از بخش‌های خصوصی به عنوان یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار گرفته است.

    بر این اساس با توجه به یکی از شروط تحقق اقتصاد مقاومتی مبنی بر فراهم نمودن زمینه های لازم برای ورود جدی بخش خصوصی به این مقوله بود که "شرکت ساختمانی تیسا کیش "بعنوان یک شرکت فعال در صنعت ساخت و ساز اماکن مسکونی، اداری، سیاحتی، ورزشی و تفریحی با هدایت و مدیریت بخش خصوصی با برنامه ریزی، رویکرد خود را در حمایت از تولید ملی و اشتغال پررنگ تر ساخته است. به طوری که پروژه  های ساختمانی  تیسا کیش با اتکا به منابع داخلی خود و استقبال مردم در مشارکت و سرمایه گذاری به اجرا گذاشته شد.

    سال 1396 را در حالی آغاز می کنیم که درصدد افتتاح 100 واحد مسکونی در تابستان سال جاری خواهیم بود وهمچنان به رویکرد خود  در خرید مواد، تجهیزات و کالاهای با کیفیت و استاندارد ایرانی برای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال در اجرا و تکمیل این پروژه پایبندیم.

    امیدواریم با بهره گیری از سرمایه ارزشمند انسانی، توان تخصصی و عزم راستین، شاهد توسعه روز افزون این مجموعه  و تبدیل آن به یکی از بزرگترین و معتبرترین گروههای ساختمانی در بخش خصوصی با ابعاد و استانداردهای بین المللی توأم با پایبندی به اصول و ارزش های حاکم بر فرهنگ ایرانی و اسلامی باشیم.
     

    نویسنده: محمد قائمی امیری، مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش
    برچسب ها