عصر خودرو

حرکتی پرشتاب و هماهنگ از گروه خودرویی

عصر بازار- امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه، نمادهای گروه خودرو با شروع بازار معاملات پر تقاضا ظاهر شدند و اکثر نمادها صف خرید تشکیل دادند از این رو نماگر گروه با ۶۹۹ واحد رشد معادل ۴ درصد افزایش به مدار ۱۸ هزار واحدی بازگشت و در سطح ۱۸ هزار و ۲۹۰ واحد قرار گرفت.

حرکتی پرشتاب و هماهنگ از گروه خودرویی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، آغاز معاملات بازار سهام در هفته جاری همزمان با شروع طوفانی خودرویی ها کلید خورد.

    در این روز نمادهای خساپا، خودرو و خپارس مجموعا 109 واحد تاثیر مثبت روی شاخص کل بورس گذاشتند و سهامداران در 16 هزار دفعه تعداد 233 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 34 میلیارد تومان دست به دست کردند.

    در گروه یکدست سبزپوش و پرتقاضای خودرو، اکثر نمادها تا آستانه مثبت کامل پیش رفتند، در این میان خساپا در آستانه مثبت کامل، صف خرید 31 میلیونی داشت و امروز را با قیمت پایانی 121 تومان به پایان رسانید.

    خساپا با 80 میلیون حجم معامله و ارزش معاملاتی 9.7 میلیارد تومان صدر نشین گروه بود.

    خودرو نیز با جهش قیمتی نهایتا صف خرید 620 هزاری در قیمت 288 تومان پایانی را تجربه کرد، سهامداران عمده خودرو مجموعا 11 میلیون و 700 هزار سهم از این نماد خریداری کردند که بیشترین خرید متعلق به سرمایه گذاری صبا تامین با خرید 9 میلیون بود.

    خزامیا پس از لمس قیمت87 تومان با جهش قیمتی صف خرید شد، خکاوه در قیمت 83 تومان صف خرید 19 میلیونی داشت، خپارس نیز در قیمت 91 تومان صف 5.8 میلیونی را تجربه کرد.

    درمجموع از 29 نماد معاملاتی امروز، به جز نماد های خنصیر، ختوقا و خاهن مابقی بیش از 4 درصد رشد قیمتی داشته و اکثر صف خرید بودند.

    در این بین خاهن با رشد 2 درصدی در قیمت پایانی 317 تومان و ختوقا با 1 درصد رشد در قیمت 194 تومان به همراه خنصیر که در صفر مثبت تابلو قیمت 562 تومان را لمس کرد جزو کم رشد ترینهای گروه در این فضای هیجانی گروه بودند.

    برچسب ها