عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه:

قیمت‌ها در بورس جذاب شد

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه قیمت‌ها به سطوح جذابی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس رسیده است، گفت: مهمترین عاملی که باعث جلوگیری از زیان سرمایه‌گذاران می‌شود، این است که با دانش و آگاهی وارد بازار سرمایه شوند.

قیمت‌ها در بورس جذاب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایبنا، حامد ستاک درباره روند بازار سرمایه و پیش بینی از وضعیت فصل بهار در بورس گفت:‌ با توجه به شرایط فعلی بازار سرمایه طی دو سال گذشته، در حال حاضر قیمت ها به سطوح جذابی برای سرمایه گذاری بلندمدت رسیده است.

    این تحلیلگر مسائل بازار سرمایه افزود: افرادی که دید بلندمدت داشته و افق چند ساله برای خود در بازار سرمایه ترسیم کرده باشند، به نظر می رسد که شرایط بازار برای این دسته از افراد وضعیت مناسبی باشد، هرچند در کوتاه مدت شرایط با افت و خیز همراه خواهد بود.

    وی با بیان اینکه افت و خیز ذات بازار است، تصریح کرد: فعالان بازار سرمایه و فعالان اقتصادی کشور سال پیش رو را سال مثبتی برای بازار سرمایه می دانند و با توجه به اینکه تورم در سطح مطلوبی قرار دارد به نظر می رسد که اثر خود را در بازار سرمایه داشته و شرایط رونق نسبی در بازار حاکم باشد.

    ستاک ادامه داد: البته شرایط رونق آنچنانی و پرهیجانی پیش بینی نمی شود ولی به نظر می رسد که با یک شیب معقول همراه باشد.

    کارشناس مسایل بورس عنوان کرد: مهمترین عاملی که باعث می شود از زیان سرمایه گذاران جلوگیری کرد این است که با دانش و آگاهی وارد بازار سرمایه شوند و سهامی که انتخاب می کنند وضعیت با ثبات تری را در بورس داشته باشد.

    وی اضافه کرد: همچنین بهتر است که سرمایه گذاران به شکل بلندمدت وارد بازار شوند و به دنبال هیجان نباشند.

    برچسب ها