عصر خودرو

مدیرعامل مرکز مالی ایران:

فاینکس ۲۰۱۷ مسیر فرهنگ سازی بازار سرمایه را هموار می کند

عصر بازار- نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۷ این فرصت را فراهم می کند تا فعالان بورسی بتوانند با دست اندرکاران بازار سرمایه به صورت مستقیم گفتگو کنند و ارتباط بی واسطه ای داشته باشند.

فاینکس ۲۰۱۷ مسیر فرهنگ سازی بازار سرمایه را هموار می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، علی‌ نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: توسعه بازار سرمایه به فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی جامعه نیاز دارد و نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مسیر آن را هموار می کند.

    وی ادامه داد: برگزاری فاینکس این امکان را فراهم می کند تا مردم و مسئولین هر ساله با دستاوردهای جدید بازار سرمایه آشنا شوند. خوشبختانه سیر توسعه بازار سرمایه از ابتدای تاسیس، به گونه ای بوده که هر ساله یک یا چند نهاد و ابزار مالی جدید به بازار معرفی شده و نمایشگاه فرصت آشنایی با آنها را فراهم کرده است.

    نقوی با بیان اینکه این دوره فاینکس  در زمان مناسب تری برگزار می شود، گفت: مهمترین هدف برگزاری فاینکس 2017 فرهنگ سازی است و معمولا مراکز آموزشی و تخصصی در فصل تابستان فعال نیستند که با تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه، امکان حضور بیشتر آنها فراهم شد.

    به گفته مدیرعامل مرکز مالی ایران، این مرکز برنامه های ویژه ای پیش بینی کرده و حضور موثر در نمایشگاه خواهد داشت.

    نقوی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال از دو محصول جدید حوزه IT رونمایی خواهد شد، گفت: در فاینکس 2017 از یک اپلیکیشن موبایل و یک وب سایت جدید اطلاع رسانی مالی رونمایی می شود و جزییات آن در نشست خبری نمایشگاه اعلام می شود.

    وی به سایر برنامه های مرکز مالی اشاره و عنوان کرد: نشست های تخصصی با هدف معرفی و آشنایی فرصت های جدید بازار سرمایه، یکی دیگر از برنامه های این مرکز است.

    نقوی افزود: سال گذشته مرکز مالی با شرکت وایلی قراردادی برای دوره آمادگی آزمون های حرفه ای بین المللی منعقد کرد و از نمایندگان این شرکت دعوت شده تا در نمایشگاه شرکت و طی 2 روز با فعالان بازار  سرمایه به صورت مستقیم گفتگو خواهند کرد. همچنین نشست تخصصی مشترک مرکز مالی و شرکت وایلی در نمایشگاه برگزار خواهد شد. شرکت وایلی یکی از ناشران پر سابقه حوزه مالی است که کتاب های بسیاری را منتشر کرده و بیش از 200 سال سابقه کار دارد.

    وی ادامه داد: طی برگزاری این نمایشگاه خدمات و محصولات مرکز مالی شامل دوره های آموزشی با تخفیف ویژه عرضه و افرادی که در نمایشگاه برای دوره های آموزشی ثبت نام کنند، مشمول تخفیف ویژه خواهند بود.

    مدیرعامل مرکز مالی ایران به برگزاری دومین رویداد استارتاپی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دومین رویداد استارتاپی کشور در فاینکس 2017 برگزار خواهد شد، مرکز مالی با همکاری فرابورس برگزاری چند کارگاه آموزشی و دوره های تخصصی استارتاپ ها را در دستور کار خود قرار داده است.

    وی در پایان عنوان کرد: از سوی سازمان بورس و ارکان، برنامه های گسترده ای برای دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از قبیل نشست های تخصصی، بورس کاپ، دالان فرهنگ سازی، تریبون آزاد مالی و برنامه های آموزشی و ترویجی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

    برچسب ها