عصر خودرو

هامونی خبر داد:

تدابیر فرابورس برای بازگشایی ۴۰ نماد معاملاتی

ناشران غیر شفاف به تالار "ج" بازار پایه اخراج می‌شوند

عصر بازار- مدیر عامل فرابورس گفت: شرکت هایی که به هر دلیلی با وجود چندین بار در خواست از آنان اما اطلاعات شفافی ندادند نماد آن ها برای انجام معامله در بازار پایه ج بازشود.

تدابیر فرابورس برای بازگشایی ۴۰ نماد معاملاتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، امیر هامونی در مورد اینکه چه تدابیری برای بازگشایی  40 نماد معاملاتی متوقف شده در فرابورس مد نظر قرار گرفته است، اظهار داشت:نمادهای بسته شده  شامل بازار اول، بازار دوم و  بازار پایه است که بیشتر این شرکت ها جزو بازار پایه به شمار می روند.

    مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به اینکه در گذشته  شاید نزدیک به هفتاد الی هشتاد شرکت در فرابورس نمادشان متوقف بود ،تصریح کرد: هر کدام از این 40 شرکت در صورت ارائه اطلاعات شفاف و درج آن بر روی کدال پس از بررسی های لازم نمادشان  باز خواهد شد.

    هامونی در ادامه این را هم یاد آور شد که در نظر داریم نماد هر کدام از شرکت ها را در صورت احراز شرایط در همان بازار خودشان بازگشایی کنیم.

    این مقام مسئول اظهارداشت:هم اکنون از سوی متولیان فرابورس در حوزه پذیرش و ناشران گزارشی تهیه  شده تا شرکت هایی که به هر دلیلی با وجود چندین بار در خواست از آنان اما اطلاعات شفافی ندادند نماد آن ها برای انجام معامله در بازار پایه ج بازشود.

    وی خاطرنشان کرد:این شرکت ها  هر زمان اطلاعاتشان به روز و شرایط پذیرش را اخذ کنند به همان بازار قبلی خودشان منتقل می شوند.

    برچسب ها