عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۵)

مدیر بازاریابی و توسعه محصولات شرکت لیزینگ اقتصادنوین: لیزینگ اقتصادنوین اولین لیزینگ تامین مالی نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای است

عصر بازار: مدیر بازاریابی و توسعه محصولات شرکت لیزینگ اقتصادنوین گفت: لیزینگ اقتصادنوین اولین لیزینگ کشور در تامین منابع مالی برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور است.

مدیر بازاریابی و توسعه محصولات شرکت لیزینگ اقتصادنوین: لیزینگ اقتصادنوین اولین لیزینگ تامین مالی نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴:۰۰

    سعید کاشانی فر در گفتگو با خبرنگار عصربازار با اشاره به اینکه هر سال شاهد هستیم که برگزاری این نمایشگاه ناهماهنگ تر می شود، افزود: اصولا هر فعالیتی که به دفعات تکرار می شود، دفعه بعد از آن  حرفه ای ترو بهتر انجام  می شود اما در نمایشگاه صنعت هر سال شاهد آن هستیم که فقط  مبلغی گرفته می شود و نتیجه مناسبی حاصل نمی شود. همچنین و اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی تاثیر گذارانجام نمی شود .
    مدیر بازاریابی و توسعه محصولات شرکت لیزینگ اقتصادنوین با اشاره به اینکه لیزینگ اقتصاد نوین چهار سال متوالی است که در  نمایشگاه صنعت حضور دارد افزود: محتوای نمایشگاه ها  صنعت  حداقل در شش سال گذشته تغییری نکرده است و صنعت ما حرف جدیدی برای گفتن ندارد. همچنین هرسال محصولات، خدمات و کالا های ارائه شده در این نمایشگاه با کمی تغییراز لحاظ محتوا و کیفیت  مانند نمایشگاه های سال های پیشین است ودر واقع به جای نوآوری هر سال فقط شاهد یک  شو و نمایش هستیم.
    وی با ابراز امیدواری در مورد اینکه با توافق صورت گرفته و رفع تحریم ها باید شاهد نوآوری در این صنعت باشیم، بیان کرد: امیدوارم به واسطه حضور شرکت های خارجی وآمدن فن آوری روز دنیا به صنعت کشور شاهد بهبود کیفیت محصولات باشیم.
    کاشانی فربا بیان اینکه برگزاری نمایشگاه صنعت باید با نمایشگاه های خارجی هماهنگ باشد، افزود: متاسفانه ما شاهد برگزاری ضعیف این نمایشگاه در کشور هستیم و هرسال جهت هماهنگی و حضور در این نمایشگاه با مشکلات زیادی از جمله اطلاع رسانی ضعیف و هزینه بالا در مقابل خدمات نامناسب روبرو هستیم.
    مدیر بازاریابی و توسعه محصولات شرکت لیزینگ اقتصادنوین در رابطه با مشکلات و چالش های پیش رو صنعت لیزینگ، گفت: صنعت لیزینگ با چالش های زیادی در داخل و خارج کشور روبرو است. همچنین این صنعت در تامین منابع به دلیل وجود تحریم ها مشکلاتی نظیرعدم امکان و کاهش تولید، کاهش نقدینگی، مقررات سخت بانک مرکزی، کاهش قدرت خرید، دارد.
    وی با اشاره به تاریخچه و زمینه فعالیت لیزینگ اقتصادنوین، بیان کرد: لیزینگ اقتصاد نوین در سال 85 تاسیس و کار خودرا با لیزینگ خودرو و لیزینگ مسکن شروع کرد. در همین راستا سال 89 با رویکرد لیزینگ شرکتی وارد بازار شد و منابع مالی خریداران و فروشندگان ماشین آلات و تجهیزات صنعتی را تامین کرد.
    به گفته وی، لیزینگ اقتصاد نوین اولین و تنها لیزینگ سبز در کشور است که در سال 91 این طرح را مطرح و عملیاتی کرد. همچنین در سال 93 با انعقاد قرارداد با سازمان راه و ترابری به عنوان اولین لیزینگ در زمینه تامین منابع مالی برای مشارکت در توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور فعالیت خود را شروع کرد.