عصر خودرو

فردین آقابزرگی، مدیرعامل کارگزاری بانک آینده اعلام کرد:

معرفی امکانات شعب بانک آینده در فاینکس ۲۰۱۷

عصر بازار- مدیر عامل کارگزاری بانک آینده بیان کرد: معرفی آخرین محصولات به استفاده کنندگان، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی و تجاری، شناخت رقبا و ایجاد رقابت سالم برگزاری کلاسهای آموزشی تخصصی به منظور افزایش سطح آگاهی فعالان در بازار ، سنجش بازار و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی، گردآوری اطلاعات از وضعیت سایر رقبا و نمایش امکانات جدید و نوآوریها تنها قسمتی از اهداف نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

معرفی امکانات شعب بانک آینده در فاینکس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، آقابزرگی در ابتدا به بررسی اهداف کلی برگزاری نمایشگاه پرداخت و گفت: در نمایشگاهی که برگزار می شود اهداف خاصی را دنبال می کند اما هدف کلی نمایشگاه ها معرفی تکنولوژی و فن آوری یک حوزه است.

    وی ادامه داد: از اهداف نمایشگاه های تخصصی بورس بیمه و بانک ، جذب مشتریان جدید و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال های کسب درآمد  و برقراری ارتباط هاست .

    آقابزرگی افزود: طی چند سال گذشته و تکرار برگزاری نمایشگاه های تخصصی در بازار سرمایه این تجربه حاصل شده است که علیرغم عدم بازیافت مستقیم از سرمایه گذاری های انجام شده در این زمینه اما برخی اهداف دیگر ، مانند موارد اشاره شده در زیر ، میتواند درزمینه افزایش دامنه کسب و کار به فعالان در این حوزه کمک کند.

    مدیرعامل کارگزاری بانک آینده در ادامه به برخی از این اهداف اشاره و بیان کرد: برای مثال میتوان به معرفی آخرین محصولات  به استفاده کنندگان، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی و تجاری، شناخت رقبا و ایجاد رقابت سالم،  برگزاری کلاسهای آموزشی تخصصی به منظور افزایش سطح آگاهی فعالان در بازار ، سنجش بازار و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی، گردآوری اطلاعات از وضعیت سایر رقبا و نمایش امکانات جدید و نوآوریها اشاره کرد.

    مدیرعامل کارگزاری بانک آینده در خصوص برنامه های این کارگزاری در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: این کارگزاری در نظر دارد با هدف توسعه دامنه فعالیتها و معرفی امکانات موجود در شعب بانک آینده و شرکتهای تابعه در این نمایشگاه حضور یابد .

    آقابزرگی در اخر به نقش کارگزاری ها در بازار سرمایه اشاره و اظهار کرد: یکی از وظایف فرعی کارگزاران بورس ، فرهنگ سازی و ایجاد شناخت آحاد علاقه مندان به موضوع سرمایه گذاری است . از فرصت نمایشگاه میتوان برای معرفی کامل قابلیتها و امکانات ممکن در این صنعت  استفاده نمود و نباید انتظار داشت به یکباره و در کوتاه مدت بازیافت خاصی در این زمینه عاید شود .

    برچسب ها