عصر خودرو

یک کارشناس بورس:

عملکرد‌ها فقط در حد شعار باقی نماند

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه که منطبق بر رشد شاخص و مبتنی برسودآوری است باید در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حرکت کند.

عملکرد‌ها فقط در حد شعار باقی نماند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1396 هجری شمسی، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» نامگذاری کردند و گفتند: تمرکز و برنامه‌ریزی بر روی این نقاط کلیدی مطالبه رهبری و مردم از مسئولین است و موجب پدید آمدن موفقیتهای چشمگیر و محسوس می شود و مسئولین باید نتایج را در پایان سال به مردم گزارش کنند.

    مهدی طحانی کارشناس بازار سرمایه، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در بازار سرمایه اظهار کرد: سود آوری شرکت‌ها زمانی افزایش می‌یابد که چرخه تولید سریعتر بکار بیفتد تا شرکت‌ها بتوانند تولیدات بیشتری داشته باشند چرا که این امر می‌تواند باعث اشتغال بیشتر شود.

    وی در ادامه افزود: با توجه به رکود بازار سرمایه سودآوری شرکت‌ها به مرحله اجرایی نرسیده است.

    طحانی بیان کرد: بازار سرمایه که منطبق بر رشد شاخص و مبتنی برسودآوری است باید در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حرکت کند.

    این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه در سال گذشته، فن آوری و ایجاد تولید رخ نداده است، یادآورشد:امیدواریم در سال 96 تولید و اشتغال در بازار سرمایه در حد شعار باقی نماند و اتفاقات مثبتی امسال به وقوع بپیوندد.

    برچسب ها