عصر خودرو

مدیرعامل یک شرکت تامین سرمایه عنوان کرد:

فاینکس، فرصت مغتنمی برای ارتقای جایگاه بازار سرمایه

عصر بازار- مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان گفت: با توجه به حضور تمامی نهادهای مالی در نمایشگاه بورس، بانک،بیمه فرصت مغتنمی فراهم آمده تا با معرفی بازار سرمایه جایگاه این بازار را ارتقا دهیم.

فاینکس، فرصت مغتنمی برای ارتقای جایگاه بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمودرضا خواجه نصیری افزود: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه شاید تنها فرصت جدی اطلاع رسانی گسترده بازار سرمایه است. به نظر من تاکنون بحث‌های مربوط به فرهنگسازی، بازاریابی و تبلیغات مغفول مانده و باید از فرصت برگزاری نمایشگاه فاینکس به بهترین شکل استفاده شود.

    وی برگزاری زودتر از موعد همیشگی نمایشگاه فاینکس را عامل جلب شدن توجه بیشتر مسئولین دانست و بیان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه بیشترین اخبار حوزه مالی و پولی کشور معطوف به این نمایشگاه خواهد بود و این اتفاق بستر خوبی برای آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه است.

    خواجه نصیری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور اطلاع رسانی مناسب در رابطه با برگزاری نمایشگاه فاینکس 2017 خاطرنشان کرد: جریان خبری که در ایام نمایشگاه ایجاد می‌شود فرصت خوبی برای مطرح کردن و بازتعریف نقش بازار سرمایه در بازار مالی کشور بوده و می‌تواند فضای سرمایه‌گذاری در کشور را توسعه دهد.

    مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان با اظهار امیدواری از برگزاری هرچه بهتر دهمین دوره نمایشگاه فاینکس، اظهار کرد: به همه نهادهای مالی در بازار سرمایه پیشنهاد می کنم هم برای معرفی خودشان و هم شناسندن بیشتر بازار سرمایه حضوری فعال در نمایشگاه داشته باشند.

    برچسب ها