عصر خودرو

فاینکس در مسیر فرهنگ‌سازی؛

کرسی‌های آزاداندیشی و کارگاه‌های آموزشی، برنامه ویژه فاینکس ۲۰۱۷

عصر بازار- برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقای صنعت مالی کشور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۷) در دستور کار قرار دارد.

کرسی‌های آزاداندیشی و کارگاه‌های آموزشی، برنامه ویژه فاینکس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در آستانه پنجاهمین سالگرد آغاز فعالیت بازار سرمایه در ایران اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز علمی و دانشگاهی و با توجه به اینکه بازار سرمایه کشور جایگاهی دانش‌بنیان داشته و بر دانش مالی استوار است تصمیم گرفته شد که کرسی‌های آزاداندیشی در نمایشگاه برگزار شود.

    یاسر فلاح با بیان اینکه موضوعاتی طراحی شده تا کرسی‌های آزاداندیشی درباره آنها برگزار شود و صاحبان فکر و اندیشه در یک محیط آزاد نظرات خود را ارائه کنند، گفت‌: می‌خواهیم تضارب آرا شکل گیرد تا نظرات همه فعالان را بشنویم و این مباحث و نتایج آن را به صورت کتابچه‌ای در آینده منتشر خواهیم کرد.

    مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: مباحث سهام عدالت، چگونگی تعیین نرخ سود بانکی، نقش رسانه‌های اجتماعی در بازارهای مالی و نقش حسابرسان در شفافیت بازارهای مالی به عنوان موضوع‌‌های مورد بحث انتخاب شده است.

    مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز در ایام برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار خواهد شد که امیدواریم برای صنعت مالی کشور منشأ تأثیر باشد.

    فلاح تاکید کرد: به طور قطع نشست‌های آزاداندیشی و پنل‌های تخصصی جذابیت بسیاری برای بازدیدکنندگان خواهد داشت و اگر دپارتمان‌های علمی از این برنامه‌ها استقبال کنند، موضوعات خوبی برای نگارش مقالات علمی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی استخراج خواهد شد.

    وی یادآور شد: بر این اساس دپارتمان‌های علمی دانشگاه‌های مرجع را دعوت کردیم و از دپارتمان‌های اقتصاد، مدیریت و حسابداری دعوت می‌کنیم که در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا کنند و به آن‌ها جایگاه و محل استقرار خواهیم داد تا دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارند و کارهایی که در مجموعه بازار سرمایه، بازار پول و بازار بیمه انجام می‌شود را رصد کنند و اگر این مسائل می‌تواند تبدیل به پروژه مشترک شود در این زمینه گام بردارند.

    برچسب ها