عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری صبا تامین:

نمایشگاه قدمی موثر برای فرهنگ سازی بازار سرمایه

عصر بازار- محمود گودرزی مدیرعامل کارگزاری صبا تامین در خصوص برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بیان کرد: یکی از بهترین راه های توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و ارائه خدمات و محصولات بدیع نهادهای مالی، می تواند برگزاری چنین نمایشگاه هایی باشد به شرط آنکه زمان مناسب بوده و محصولات متناسب با نیاز فضای سرمایه گذاری امروز ایران نیز معرفی گردد.

نمایشگاه قدمی موثر برای فرهنگ سازی بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    مدیرعامل کارگزاری صبا تامین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر بازار» در رابطه با رویکرد جدید برگزارکنندگان نمایشگاه گفت: حقیقت این است که متاسفانه به جز یکی دو دوره نمایشگاه-های برگزار شده به نظر دستاوردهای مورد نظر اهالی بازار سرمایه را برآورده نکرده است اما امیدواریم با توجه به رویکردهای تازه برگزارکنندگان این نمایشگاه بتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

    وی اضافه کرد: یکی از بهترین راه های توسعه فرهنگ سرمایه گذاری  و ارائه خدمات و محصولات بدیع نهادهای مالی، می تواند برگزاری چنین نمایشگاه هایی باشد به شرط آنکه زمان مناسب بوده  و محصولات متناسب با نیاز فضای سرمایه گذاری امروز ایران نیز معرفی گردد.

    گودرزی در ادامه به نقش نمایشگاه در فرهنگ سازی برای بازارهای نیز اشاره کرد و گفت : به طور حتم نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به شرط غنی بودن همایش های جانبی  و بدیع بودن و نوآوری در ارائه خدمات  در کنار گستره تبلیغاتی مناسب می تواند رضایت بخش باشد.

    مدیرعامل کارگزاری صبا تامین در خصوص حضور سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه اظهار کرد: در شرایط موجود به جهت تحریم های اولیه که کماکان به قوت خود باقی است و نیز برخی مشکلات انتقال وجه از کانال بانک ها در کوتاه مدت انتظار زیادی  در خصوص سرمایه گذاران خارجی نمی توان داشت با این حال به طور حتم بین المللی شدن فضای نمایشگاه به نفع بازار سرمایه ایران است.

    برچسب ها