عصر خودرو

معاون تامین سرمایه لوتوس پارسیان بیان کرد:

نمایشگاه فرصتی برای ورود سرمایه گذاران خارجی

عصر بازار- ابوالفضل شهرآبادی، معاون تامین سرمایه لوتوس پارسیان در رابطه با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: با توجه به شرایط پسابرجام و نیاز بازار ایران به تزریق نقدینگی از طریق سرمایه گذاران خارجی، نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی را برای ارتباط تجار و شرکت های خارجی با بازار ایران فراهم کند. در همین راستا برگزارکنندگان نمایشگاه باید تمهیداتی را در خصوص حضور پررنگ این قشر در نمایشگاه داشته باشند.

نمایشگاه فرصتی برای ورود سرمایه گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، معاون تامین سرمایه لوتوس پارسیان در خصوص بعد بازاریابی نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه زمینه ای را برای رودررو شدن مشتری و تولیدکننده خدمات فراهم می کند در واقع مشتری بالقوه با تولیدکنندگان یا فروشندگان بالقوه یکدیگر را ملاقات می کنند. که این مهم بهترین روش بازاریابی است که خریدار و فروشنده دیدار فیزیکی دارند و می¬توانند خدمات و محصولات یکدیگر را از نزدیک لمس کنند. 

    وی ادامه داد: بازاریابی نمایشگاه تا حدی بالا است که در سال های اخیر و در کنار توسعه فضای مجازی در عرصه بازاریابی، هنوز هم نمایشگاه توانسته است جایگاه خود را حفظ کند و برای مشتریان و تولیدکنندگان خدمات جذابیت داشته باشد.

    شهرآبادی در خصوص حضور سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه گفت: از سوی دیگر در سال های اخیر شاهد حضور شرکت های بین المللی در نمایشگاه ایران هستیم که این مهم به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند از نکات مثبت نمایشگاه باشد. با توجه به شرایط پسابرجام و نیاز بازار ایران به تزریق نقدینگی از طریق سرمایه گذاران خارجی، نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی را برای ارتباط تجار و شرکت های خارجی با بازار ایران فراهم کند. در همین راستا برگزارکنندگان نمایشگاه باید تمهیداتی را در خصوص حضور پررنگ این قشر در نمایشگاه را داشته باشند.

    وی در خصوص زمان برگزاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در فروردین ماه بیان کرد: با جلو آمدن زمان برگزاری نمایشگاه این نگرانی برای فعالان بازار به وجود آمده است که با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه به تعطیلات نوروز، بازار هنوز از خواب زمستانی بیدار نشده باشد. از سوی دیگر نکته مثبت این تغییر، دمای مناسب هوا در این ماه است.

    شهرآبادی در خصوص نقش نمایشگاه در بازار سرمایه نیز اظهار کرد: در وهله نخست بحث آشنایی فعالان با آخرین رخدادهای بازار سرمایه پیش می آید. درواقع می توان گفت که نمایشگاه بهترین مکان برای به نمایش گذاشتن آخرین دست آوردهای فعالان بازار سرمایه در زمینه محصولات نرم افزاری و خدمات است.

    معاون تامین سرمایه لوتوس پارسیان اضافه کرد: در همین راستا می توان به برگزاری نشست ها در نمایشگاه اشاره کرد. همانطور که می دانید چنین نشست هایی به تبادل اطلاعات و در نهایت ارتباط های موثر بین فعالان در جهت رونق بیشتر بازار سرمایه می انجامد.

    وی در ادامه به بعد فرهنگ سازی نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: از آنجایی که نمایشگاه برای عموم آزاد است. غیر بورسی ها هم می توانند در این بین با حضور در نمایشگاه با این صنعت آشنا شوند.

    شهرآبادی در خصوص حضور تامین سرمایه لوتوس پارسیان در نمایشگاه گفت: هرسال تامین سرمایه لوتوس پارسیان در غالب گروه مالی پارسیان حضور داشت. امسال با توجه به اهمیت نمایشگاه علاوه بر حضور در گروه مالی پارسیان، برای تامین سرمایه لوتوس پارسیان به طور مجزا نیز غرفه ای در نظر گرفته شده است.

    معاون تامین سرمایه لوتوس پارسیان در آخر به برنامه های این شرکت در نمایشگاه اشاره و بیان کرد: امسال قصد داریم در نمایشگاه از سایتی تحلیلی برای ارتباط های دو طرفه سرمایه گذاران رونمایی کنیم. همچنین برنامه هایی در خصوص برگذاری کارگاه های آموزشی در زمینه ابزار مشتقه و سایر خدمات مالی در نظر گرفته ایم.

    برچسب ها